stud27 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg får profilen min slettet. Jeg er nemlig lei forumet. Alle er slemme med meg og jeg kommer inn i en ond sirkel når jeg skal forsvare meg. Kan noen være så snill å slette meg? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg tror ikke Forumet er villige til det, her er det visst sånn at "en gang medlem, alltid medlem"! Men mener profilen din kan stenges på din anmodning, da kan den ikke lenger brukes, det er i hvert fall noe... De forhold du anmerker er helt vanlig her. Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Sorry. Forumet eier profilen din og alle innleggene dine. Det blir ikke slettet. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Fuck. Da er jo dette akkurat som Facebook. Ikke engang om jeg troller maksimalt mye (slik at de til slutt blir lei av å sensurere meg)? Lenke til kommentar
medisinOmsider Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fuck. Da er jo dette akkurat som Facebook. Ikke engang om jeg troller maksimalt mye (slik at de til slutt blir lei av å sensurere meg)? Da mister du bare tilgangen. Profilen består. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dette er noe som burde ha vært opplyst og presisert under registrering, for det kan jo være at personvernhensyn gjør at man ønsker seg slettet. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Dette er noe som burde ha vært opplyst og presisert under registrering, for det kan jo være at personvernhensyn gjør at man ønsker seg slettet. Godt poeng! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har fått slettet en profil en gang, så det skal vel være mulig. Måten jeg gjorde det på var at jeg sendte en mail hvor jeg ga en kort forklaring på hvorfor jeg ønsket dette. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har fått slettet en profil en gang, så det skal vel være mulig. Måten jeg gjorde det på var at jeg sendte en mail hvor jeg ga en kort forklaring på hvorfor jeg ønsket dette. Teknisk sett er det meget enkelt, det er viljen det kommer an på. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg har fått slettet en profil en gang, så det skal vel være mulig. Måten jeg gjorde det på var at jeg sendte en mail hvor jeg ga en kort forklaring på hvorfor jeg ønsket dette. Husker du e-postadressen også? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Det er en stor forskjell på å få profilen stengt og det å få historikken slettet. Nå har det seg slik at vi ikke sletter historikk (poster/tråder) med mindre det er sensitiv informasjon brukeren ønsker fjernet (personalia f.eks.). Det for å unngå at kontinuiteten og historikken til forumet ødelegges. Du kan gjerne bli frivillig utestengt hvis du ønsker, det er bare å ta kontakt med en moderator eller en administrator. F.eks fra retningslinjene: Du kan ikke ha mer enn én konto, unntak finner man i punkt 5. Ønsker du å opprette en ny konto skal du kontakte innholdsansvarlig på e-post [email protected] Endret 4. desember 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Vet du at viljen mangler? Det er riktig nok noen år siden jeg ba om å få profilen min slettet, men den gang var det ingen problemer. Husker ikke e-postadresse, nei. Mener det var til en eller annen administrator eller noe. Grunnen var forresten at sensitiv informasjon om meg hadde blitt postet. Endret 4. desember 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Diskusjon.no er jo rene overvåkningssystemet. Dere som er sånn i mot overvåkning. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg er deltaker på et annet forum og der er det slik at man kan slette seg sjøl. Innleggene blir stående, men gir ikke lenger opplysninger om hvem som har skrevet dem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Diskusjon.no er jo rene overvåkningssystemet. Dere som er sånn i mot overvåkning. Det burde da være klart som dagen. Ingen tvinger noen til å skrive her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 På samme måte som ingen tvinger oss til og ha pc eller internett i det hele tatt. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvorfor ikke bare slette all info på brukeren og glemme den? Hva er problemet om den blir stående egentlig? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 På samme måte som ingen tvinger oss til og ha pc eller internett i det hele tatt. Nei. Det burde ikke være nødvendig å forklare forskjellen. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vi er ganske imøtekommende hva gjelder å slette innlegg som går på personvern. Vi sletter også all registrert brukerinformasjon på profilen og endrer nick om ønskelig - hvis noen vil ha kontoen stengt. At innlegg normalt ikke slettes er fordi de er en brikke i et puslespill. En tråd er resultatet av arbeidet til flere brukere og den tråden kan bli ødelagt om et innlegg med et tas ut - som igjen ødelegger arbeidet til flere brukere. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er ofte langt bedre at vi hjelper de aktuelle brukerene med å anonymisere sin konto ved å fjerne svært sensitive poster eller klart personidentifiserende opplysninger fra enkeltposter og deretter be Google og andre søkemotorer om å indeksere sidene på nytt. Vi tar anonymitet og personvernhensyn svært seriøst og tilbyr også å fjerne kopling mellom epost og brukerkonto, fjerne deler av visningsnavnhistorikken og gir enkelte brukere lov til å starte en ny bruker etter begrunnelse som man kan sende til [email protected] . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå