Badering Skrevet 19. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2011 SOZ. Hopper over et par år, så jeg når 2011 til nyttår. - 1988: My Bloody Valentine - You Made Me Realise Også kjent som Verdens Beste EP™. Valentines sterkeste utgivelse, i det at jeg prefererer den yngre energien og kaoset i YMMR fremfor den mer kalkulerte sangskrivinga på Loveless. Disser ikke Loveless da, HERREGUD. 1992: Henryk Górecki - Symhpnoy No. 3 Trist som Faen. 1993: PJ Harvey - Rid of Me Debuttskiva til unge PJ Harvey. Rått og brutalt, grungeaktig men samtidig smakfult, spesielt Albinis laissez-faireproduksjon. Rå skive, jeg blir litt redd dama når jeg hører på den. 1994: Pulp - His 'N' Hers Så mens man blir redd kvinnfolk, er det greit å søke komfort i flotte Jarvis Cocker. Deres beste plate. Den har ikke de største hitsa, men er mer komplett som et album. 1995: Boards of Canada - Twoism 1996: Belle and Sebastian - Tigermilk Jeg tror jeg har en greie for debutalbum, og førstespor på debutalbum. Dette er i hvert fall den koseligste plata som noensinne kan omsverme begrepet twee uten å bli kvalmende kjipt. Drikker alltid te til dette albumet. - BE BACK 4 MORE 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå