Lothorian Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Skal kjøpe SDRAM til maskinen min. SDRAM brikkene slik jeg har sett dem før har ett "hakk". Da jeg gikk inn på MPX oppdaget jeg at deres SDRAM har to "hakk". Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 sd-rammen til mpx er antageligvis ddr-sdram. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 SDRAM har et hakk, DDR SDRAM har to hakk, her må du velge den riktige for din PC, disse kan du ikke kompinere sammen :wink: Edit : DETTE ER BULLSHIT; se nedover ! Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 SDRAM har et hakk, DDR SDRAM har to hakk, her må du velge den riktige for din PC, disse kan du ikke kompinere sammen :wink: DDR har ett hakk. sd ram har 2! Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hva slags HK har du? Har selv aldri sett SDRam brikker med 1 hakk, bare med 2. Lenke til kommentar
connect Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 SDRAM har da to hakk!!! og vil altid ha det og! Det er ikke den litt eldre EDO-rammen du tenker på? eller den nyere DDR-ramen?... (er ikke helt oppdatert på det nyeste innen ram fordi det er lenge siden jeg har hatt råd til å ta en oppgradering av barnet mitt) Men, edoram har ett hakk, og er litt kortere (omtrent like lang som til det hakket nærmest kanten på sd-ramen) Det bilde du viste er jeg ganske sikker på er en 168 pins sd-ram brikke Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Tror det er jeg som har blandet sammen ha. Beklager. Men nå lærte jeg ihvertfall noe :oops: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 SDRAM har et hakk, DDR SDRAM har to hakk, her må du velge den riktige for din PC, disse kan du ikke kompinere sammen :wink: Seff er det slikt som de andre sier, sitter i tlf. når jeg skriver da blir det feil :oops: SDram har to(2 hakk) og DDR ram et (1) Enige nå ? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Både DDR og SDR er SDRAM. Så hvis du har SDRAM med et hakk, har du DDR, har du SDRAM med to hakk har du DDR. Hvor gammel/ny er pc-en din (ca.)? Lenke til kommentar
Lothorian Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 Så hvis du har SDRAM med et hakk, har du DDR, har du SDRAM med to hakk har du DDR. Eh... Hæ? Hvor gammel/ny er pc-en din (ca.)? PC'en min er hauggammal, men har nettopp kjøpt nytt (brukt) hovedkort. Det ble kjøpt nytt rundt årsskiftet. Men uansett så er jeg ganske sikker på at jeg har "to-hakks" RAM nå. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Har du en miljø-stasjon i nærheten av der du bor? Du kan kanskje finne slik ram der. Ikke uvanlig at folk slenger ifra seg maskiner med 256-brikker, av slik ram som du skal ha.. (Om jeg tror rett) mvh Jan Ove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå