mlwirak Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Sony Cyber-shot DSC-F828 med 8 Megapiksler Sony overrasket alle ved å lansere verdens kanskje råeste kompaktkamera i dag. Kameraet får en imponerende 7x optisk zoom, 8 Megapiksler og en rekke andre interessante spesifikasjoner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ett ord: Heftig! Utvikligen går jo så raskt for tiden, man må kunne spørre seg hva vi sitter med om 2-3år Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 ENDELIG forstår Sony at støtte for CompactFlash faktisk kan være en idé. Jeg har aldri tidligere vurdert Sony, nettopp på grunn av dette idiotiske proprietære minneformatet deres, men nå ble det straks mye mer interessant! Gleder meg til å se tester av dette kameraet. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 ENDELIG forstår Sony at støtte for CompactFlash faktisk kan være en idé. Jeg har aldri tidligere vurdert Sony, nettopp på grunn av dette idiotiske proprietære minneformatet deres, men nå ble det straks mye mer interessant! Gleder meg til å se tester av dette kameraet. Er MemoryStick død? Eller støttes dette også i tillegg til CF?? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Tror dessverre ikke at Memorystick er død nei. Det støttes i tillegg til CF på nevnte kamera. Men det er i det minste et steg i riktig retning at man nå kan bruke sine gamle CF-kort i kameraet, i stedet for å investere tusenvis av kroner i nye Memorystick'er hvis man ønsker å kjøpe Sony. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 En liten feil i den artikkelen. Lengste lukkertid er 30 sekunder både i shutter priority og manual. Kameraet ser ellers meget interessant ut, men prisen bør ikke bli mye høyere enn Minolta Dimage A1 dersom kameraet skal bli en suksess. De ekstra 3 megspikslene er ikke så avgjørende om man ser på Minolta's bildestabilisator, følgefokus og mye raskere lukker. Blir spennende å se reviewer og sammenligninger av disse kameraene. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Takk for tipset. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg