Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Barnet Bildet er fjernet. Beskrivelse: Størst er glæden over det lille nyfødte barn... Fortsat god temadag på Digit. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Et flott bilde og skildring av glede. Tusen takk for at du deler det på temadagen. Fortsatt god dag til deg også 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 God og nær formidling! Uskarpheten kler bildet synes jeg! 4'er! 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Et flott motiv som sier mye og setter fantasien i sving, det nyfødte barnet, gleden, forventningen og opplevelser på godt og vondt...... Veldig flott bidrag Steen 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 En av de virkelig store gledene her i livet er selvsagt når et barn kommer til verden. Du har formidlet det på en meget fin måte Steen. 1 Lenke til kommentar
babbustaman Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Liker lysforholdene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg