jeanette roger Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Blomsterglede Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Som ex. gartnerieier vet jeg godt en ikke skal kimse av blomsterglede! Godt formidlet! 4'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Sig det med blomster (som vi siger i danmark) - fint bidrag Jeanette Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Synes nesten jeg fornemmer den gode duften også når jeg ser dette bildet:) Tusen takk for ditt bidrag Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Blomster skaper alltid glede, flott bidrag til temadagen. Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Lekkert bilde,flotte farger blått og gult,nesten svensk som der sies kan nesten lukter blomstene,bra bidrag og godt jobba jeanette, ha en fortreffelig aften søta Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nydelig gjengivelse av disse vakre blomstene! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg