Odesseiron Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Betaeregistreringen for flysimulatoren Microsoft Flight er åpen. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Gleder meg Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nå som jeg har lagt FSX bak meg hadde det passet bra å lande betaen! =) Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Håper at dette er litt mindre krevende for PCen enn fsx Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hmm fikk ikke registrert meg på betaen men.. Dette virker som et steg i riktig retning, FSX har litt vanskelig læringskurve, vi trenger litt bedre n00b support Landskapene og grafikken ser ut til å bli mer detaljerte, og det er bra, men her er det alltid uendelig forberdringspotensiale. Savner bare et mer realistisk og bedre flytrafikk og radiosystem enn i FSX, som også er lett å bruke/automatisk. Er ikke kult med "tomme" flyplasser Får de til alt dette, så er det egentlig bare detaljer og grafikk som hindrer spillene her til å bli "perfekt". Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Litt skremmende at de bare har bilder fra Hawaii. Men signet opp så får vi håpe på det beste. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hmm fikk ikke registrert meg på betaen men.. Dette virker som et steg i riktig retning, FSX har litt vanskelig læringskurve, vi trenger litt bedre n00b support Landskapene og grafikken ser ut til å bli mer detaljerte, og det er bra, men her er det alltid uendelig forberdringspotensiale. Savner bare et mer realistisk og bedre flytrafikk og radiosystem enn i FSX, som også er lett å bruke/automatisk. Er ikke kult med "tomme" flyplasser Får de til alt dette, så er det egentlig bare detaljer og grafikk som hindrer spillene her til å bli "perfekt". Litt missions/quests, achievements og online i dette så man ser andre spillere hadde vært morro. Lenke til kommentar
OktoberStorm Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Dette kommer til å se utrolig bra ut i forhold til FSX da det var dårlig valg i kodinga. FSX er skrevet for én kjerne og tar ikke kraften i grafikkort i bruk. Denne gangen blir det annerledes og Flight kan få en lang levetid. Send meg en melding om det er noen som vil ha et par kjappe instrumenttutorials i én 737. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis man leser mellom linjene vil man fort se at de slasher støtten for modding, noe some har gjort at de tidligere Flight Sim spillene har fått levetiden de har. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg vil nok også avente spenningen ift. om de nå skal programmere godt for parallellisering. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis man leser mellom linjene vil man fort se at de slasher støtten for modding, noe some har gjort at de tidligere Flight Sim spillene har fått levetiden de har. Hvordan tolker du det slik? Det hadde isåfall vært noe av det dummeste MS kunne gjøre. Lenke til kommentar
operg Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvis man leser mellom linjene vil man fort se at de slasher støtten for modding, noe some har gjort at de tidligere Flight Sim spillene har fått levetiden de har. Fra Wikipedia: "Additionally, Microsoft plans to include an add-on marketplace to make it easier for users to find the add-on they are looking for." http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Flight Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Shirmah og operg: Ja, vi leser hva de skriver, men som sagt så kan man også lese mellom linjene. Og jeg leser spesielt med norske øyne. Grunnen til at de lager denne add-on storen er enkel, de ser hvor mange 3.part add-ons til tidligere versjoner av MS Flight Sim som selges og lurer på hvorfor de ikke får en del av de pengerne som bytter hender. Microsoft kommer ikke til å levere ikke godkjent innhold, dette kan du allerede se på deres policyer på xbox og ekisterende GFWL-spill. For kommersielt levedyktige add-ons er det bra, de betaler ms noen kroner for å få det inn i butikken, og tilbake får de gratis markedsføring og hosting av data. Men for alle amatører(og i tidligere spill har disse vært en stor drivkraft) vil det være uenderlig mye vanskligere å få ut sitt innhold, det kommer nesten garantert ikke til å være gratis. Noe som vil tvinge flere til å enten avslutte prosjektet, eller blåse det opp til et større prosjekt de kan tjene penger på. Mods som gjør for store endringer vil blokke deg fra multiplayer, eller blokke deg fra hele spillet i verste fall. Vi vet at norge ikke kommer til å bli superdetaljert, sansyndligvis ganske mye dårligere enn mer intressange områder. Og vi med vår lave folkemengde vil sansyndligvis ikke komme til å lage et levedyktig marked for kommersielle aktører. Det er en sjangs for at man får mulighet til å legge til innhold utenfor microsoft markedsplassen, men tror du virkelig at microsoft vil gi slipp på et marked de nå kan kontrollere? btw, det har bekreftet at man ikke kan gjenbruke innhold til tidligere MFS-spill, og nye add-ons må lages fra bunnen opp igjen. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 hmm, høres ikke bra ut Civilx. Nesten så man burde ta en titt på X Plane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå