Pluskvamperfektum Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Trenger å sanke inn 45 stp til vårsemesteret, og er interresert i noen emner som er forholdsvis enkle, ideelt sett med multiple choice eksamen. Noen tips? Lenke til kommentar
Pluskvamperfektum Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Antar du mener; http://www.ntnu.no/studier/emner/HLS0001/2011 ? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Medisin for ikke-medisinere er latterlig enkelt å stå i, og det er ikke bokstavkarakterer så det er ingen forskjell på å så vidt stå og å få full pott. Det har lenge gått rykter om at de skal endre eksamensformen, men jeg tok faget i vår og da var det enda MC - med massevis av spørsmål som gikk igjen fra tidligere eksamener i faget. Jeg synes det var skuffende, siden jeg tok det som perspektivemne og ikke for å få gratis poeng, men boken er ganske bra selv om det er mer eksamensrelevant å pugge gamle eksamensoppgaver. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 lyst til å selge boka di horrorbyte?=) NÅ? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Haha, noen som skal ha eksamen nå i desember? :!: Jeg har sagt nei til andre som har spurt om det samme, for jeg vil gjerne beholde den. Det er, som sagt, en god bok. Om det fortsatt er MC-eksamen så vil du trolig ikke trenge den uansett, men jeg skal ikke garantere noe. Lenke til kommentar
Tolstoi Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Med medisin for ikke-medisinere og Matematikk for ikke-matematikere har du vel tyngden du trenger. Selv har jeg tenkte til å ta kulturkunnskap og sykdom og helse i Afrika Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Bare lære seg en ting eller to om aids, så acer du den. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 nettopp kjøpt læreboka, synes faget ser kjempeinteressant ut Lenke til kommentar
Pluskvamperfektum Skrevet 23. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2012 Noen som har funnet fasiten for MC-eksamenen i HLS0001 (22.05.2012) ? Lenke til kommentar
Tolstoi Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 NTNU har i all hovedsak sluttet med MC-eksamen, men jeg sanket poeng i utviklingspsykologi, sosialpsykologi og engelsk kulturkunnskap - anbefales!! Utviklingspsykologi var litt tungt, sosialpsykologi var utroooolig kult, og engelsk var alt for lett. Ta en titt på tidl eksamensoppgaver, men jeg fikk en B i engelsk som jeg ikke skjønte noe av. Essayet mitt om affirmative action konkluderte med at alle burde være venner. Men så hadde jeg litt ekstra tid til å lese pensum én gang hvertfall, jobbet en del med fagene og gikk ut med toppkarakterer :-) </snikskryt> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå