espinos Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Soldaten min tar vådeskudd i tide og utide.. skjønner ikke helt hva som er problemet. Noen tips? (pc) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vådeskudd er unødvendig. Det finnes ingen unnskyldning. 5 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Skjer det uansett våpen? Har du prøvd å bytte mus? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Soldaten min tar vådeskudd i tide og utide.. skjønner ikke helt hva som er problemet. Noen tips? (pc) lett litt på pekefinger-trykket fra museknappen når du står i basen da vøtt Endret 11. desember 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Om jeg har brukt joysticken (har HOTAS), og ikke har satt throttelen helt i nøytralposisjon før jeg gå ut som fotsoldat igjen, så skyter den hele tiden. Tømmer magasin etter magasin. Tok litt tid før jeg fant det ut første gang... Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hold fingeren av avtrekkeren til siktene er på målet og du har til hensikt å skyte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå