ThaOva Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Neste blir vel at når man kjøper en brukt bil, så skal bilprodusenten skal ha prosenter...eller vil ikke bilen starte. Minner meg om kopi beskyttelsen de kom med for noen år siden. Like greit å bli pirat igjen, så slipper man disse problemene. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Holder meg til Steam jeg, kjøper du ett spill der har du det evig, ingenting som "går ut" brått.. Hva er det for noe liksom, kjøper ett spill også går tiden ut.. wtf? For noe idioti. Utenom den dagen Steam stenger dørene. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 aaah husker fra min ungdoms glade dager. når vi ikkje kopierte så bytta vi. ingen tjener på det i allefall. Lenke til kommentar
MegaMagnus Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Problemet mitt er mer prisnippielt. Når man har kjøpt ett produkt kjøper man ett produkt og ikke en bruksrett. Har jeg kjøpt BF3 skal produktet fungere som jeg ble lovet med single og mulitplayer og jeg skal stå fritt til å gjøre det jeg vil med det. Om jeg vil selge det videre skal ikke EA få stoppe meg fra det. Og jeg selger da hele pakka ikke bare en bit av den mens resten magisk forsvinner. At EA ikke tjener på videresalg er ikke mitt problem. Hadde de laget ett bra nok produkt hadde jeg beholdt det og han jeg hadde soglt det til hadde kjøpt det nytt. Så enkelt er det. Men når ett spill er laget for å vare i 1-2 år MAKS før man begynner å legge ned servere etc må man spørre seg selv om det ikke er forretningsmodellen deres det er noe galt med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå