KatrinaS Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei, jeg bor hos faren min en del av tiden, og han har en slem samboer (pappa er også slem). De vil at jeg skal komme med julegaveønsker, men jeg vet ikke om noe jeg vil ha. De blir skikkelig sure og respekterer meg ikke. Jeg er 14 og lurer på om dere har noe jeg kan ønske meg. Har mye på lista hos mamma (hun er snill), men lik null hos pappa. Trenger svar fort, helst innen et kvarter fordi det er da det er viktig. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 iPod Touch? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 iPod Touch? Ja, hvordan det? Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 iPod Touch? Ja, hvordan det? Svar seriøst. Er ikke det ikke et seriøst svar da? Hva med Iphone 4S? Genial tlf. Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Lag to like lister en til far og en til mor,da har du større sjangs til å få det du vil ha Du burde også bare ha dyre ting, i tilfelle du får to like gaver så kan du alltid selge den ene! Hvor moralskt dette er skal jeg ikke kommentere på 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Gi selvsagt samme lista til begge to. Får du tilfeldigvis samme tingen kan sikkert den ene returneres, de fleste butikker er nok snille med det så lenge produktet ikke åpnes. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Ok. Men hva skal jeg ønske meg. Aner ikke . Ha er streng, imot elektroniske varer og nekter å betale over 3-500 Lenke til kommentar
Mariannehegelind Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ok. Men hva skal jeg ønske meg. Aner ikke . Ha er streng, imot elektroniske varer og nekter å betale over 3-500 Har du ingen øsnker gutt? Vanskelig for oss å vite hva du hadde likt å få,når ikke din egen far eller du selv vet det. Hva med en god bok? spill? oo,jeg har det,gavekort! Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Treningsklær? Koster ofte 100-300 for shorts, trøyer, en halv dress (under- eller overdel) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du har slemme foreldre, azz. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Edit: glem det leste feil Endret 4. desember 2011 av Gurre97 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Nei huffda, vil de gi deg julegaver? Og de blir irriterte når ønskelisten hos de er tom, mens listen hos din mor er lang som et vondt år? Nei gud forby så fæle foreldre altså. Endret 4. desember 2011 av Benny Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvorfor er foreldra dine slemme? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ønsk deg Risk, Settlers of Catan, D&D eller lignende. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 faren min er slem hele tiden, men julegaver så blir han negativ til alt jeg sier osv. Er ikke at han er slem fordi han spør hva jeg ønsker meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå