Aes456 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har koblet tv'en til pc'en (HDMI) men får kun lyd i pc høyttalerene (koblet til lydkortet), men jeg kunne tenkt meg kun lyd i tv høyttalerene. Finnes det noen innstilling for dette? Skjermkortet er Nvidia gtx460 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Prøvd å koble ut jack kontakten eller andre kontakter å styre fra lydkontrolleren hvor lyden skal komme til? Evenuelt Nvidia programvare å stille hvor lyden skal hen der? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 høyreklikk på lydikonet på oppgavelinjen, velg playback devices, høyerklikk på HDMI output og velg default device Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 høyreklikk på lydikonet på oppgavelinjen, velg playback devices, høyerklikk på HDMI output og velg default device ^Dette er løsningen ja. Jeg våger meg på et lite tillegsspørsmål mens jeg er her forresten. Jeg bytter ofte mellom HDMI og speakers selv på min bærbare. Jeg lurer på om det finnes noen hurtigtast for å toggle mellom de to (kansje noe ignende til den meget nyttige WINDOWSTAST+P som styrer ekstra skjermer?). -Stigma Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Har ikke noe lydikon i oppgavelinjen Forøvrig SB Audigy 2 lydkort og windows xp Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Har ikke noe lydikon i oppgavelinjen Forøvrig SB Audigy 2 lydkort og windows xp Nå er det lenge siden jeg brukte XP - men de tilsvarende instillingene for XP finner du om du går inn på kontrollpanelet og leter etter lydinstillinger der. Svaret arni90 gav var nok under den anntagelsen at du bruke enten windows7 eller ihvertfall Vista. -Stigma Endret 5. desember 2011 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå