Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i to jenter

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 16 år gammel gutt som har klart å interessere meg for to jenter. For å si det sånn så har jeg vært stormende forelsket i jente nummer en ganske lenge. Men pågrunn av at jeg har vært ganske tafatt og ikke har vært så frempå så har det ikke blitt noe særlig. Har også i det siste merket at jeg ikke er like forelsket lenger.

Så i helgen klinte jeg med en annen jente(var også flere før henne) og jeg merket at jeg ble ganske interessert. Begynte å ringe en kompis og sa at han måtte introdusere oss for hverandre etc. Itillegg helgen før, så drev hun og tok på musklene mine da jeg var på vei inn :p

Også ved en ren tilfeldighet så så jeg at en annen kompis av meg hadde snakket om meg med henne på facebook. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, det som er saken er at jeg først i det siste har fått opp motet når det kommer til jente nummer 1, men jeg merker at jeg begynner å bli ganske så interessert i henne, og jeg har også noen felles venner som jeg kan introdusere oss.

Hva ville dere gjort?

Postet av anonym: f21e13672588c3a3f536665339d1cb88

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte dette: Jeg vet, eller tror at jente nummer 1 iallefall har vært interessert i meg før, dessverre så klarte jeg å ødelegge det, ved å ikke gjøre noe(tror jeg) og jeg er ikke helt sikker, men det ser kanskje ut som at hun holder på med en annen nå, men det vet jeg ikke bare for å si det sånn. Kan godt fortelle dere hvorfor jeg tror at hun var interessert i meg og/eller at hun kanskje holder på med en annen nå, men er litt usikker siden dette var i fylla. Så jeg vet bare ikke om jeg skal satse alt på nr 1 eller nr 2..

Uansett så vet jeg ikke helt hvorfor jeg skriver dette. Får ihvertfall luftet tankene mine og hadde vært fint med noen andre synspunkter :)

Lenke til kommentar

Gjør det du mener er riktig, man kan jo ikke få i pose og sekk samtidig.Normaltsett må man ta et valg i livet, og er ikke sikkert man gjør det riktige valget, men man lærer som regel av det.

Ja jeg får vel det, men bare vet ikke hva som er riktig dessverre..

Klart du kan få i pose og sekk, det er jo bare å virtualisere Windows på opensuse12 på en i7-2600K

Nå er det jo en forskjell mellom datamaskiner og forhold.

Lenke til kommentar

Ja tenkte på akkurat de samme visdomsordene. Saken er den at jeg var, kanskje er, utrolig forelsket i jente nr. 1. Aldri likt en person så mye. Ble varm da jeg tenkte på henne, og svevde på rosa fugler og hadde sommerfugler i magen. Og følte meg faktisk dopet da jeg var ved eller tenkte på henne. Akkurat nå kjenner jeg at de samme følelsene kommer tilbake, men vet bare ikke hvem det gjelder. Tenkte også at det med jente nummer 2 var bare at jeg var litt interessert siden vi hadde klint og rota litt, men så kom jeg på at jeg hadde klint med 4 andre jenter før henne. Men igjen, grunnen til at jeg prøvde meg på så mange jenter var at nr. 1 egentlig skulle komme, men så kunne hun ikke allikevel så følte jeg et slags tomrom.

Men som sagt, ville jeg vippet over til nr. 2 i det hele tatt, hvis jeg fortsatt hadde følelser for nr 1? Eller kanskje følelsene mine for nummer 2 blir enda større? Og nå kan jeg jo starte med blanke ark, og ta videre det jeg gjorde riktig med nummer og det jeg gjorde galt som en erfaring rikere og prøve meg på nummer 2. Og som sagt, så kjenner jeg at jeg får sånn forelskelses følelser tilbake igjen, vet bare ikke hvem det er for, kanskje det er for hun jeg klinte med på fredag?

Lenke til kommentar

Sier meg enig i jigaplow!

Følger den samme policyen når jeg dater. Dater jeg en jente og vipper over til en annen jente, er jenta jeg opprinnelig datet ikke den jeg virkelig, virkelig vil ha. Kanskje kjipt akkurat der og da, men win-win for begge i lengden.

Får vel kanskje bare komme meg over hun første, og prøve meg på hun andre på mandag. Skal også være revyfest snart, så kan prøve å invitere henne på vorspiel eller noe sånt :w00t:

Lenke til kommentar

Eller klinke til på nach? ;)

Eller selve festen, mulighetene er store :D Dessverre bor vi på to helt forskjellige kanter av byen, så nach kan bli litt vanskelig. Tror jeg holder på å forelske meg :love: Nå vet jeg iallefall hva jeg skal og ikke gjøre for å få det til å fungere :p Får vel bare få han kompisen min til å introdusere oss.

Er det et godt tegn på at hun fører hånda mi bort til fitta hennes, etter at hun begynte å liksom vrikke stumpen sin mot meg? :p Dette var ute på verandaen og etter at vi hadde klint litt. Får bare håpe at det funker denne gangen, er litt enklere nå siden vi på en måte har brutt den seksuelle barrieren, eller delvis.

Lenke til kommentar

Eller selve festen, mulighetene er store :D Dessverre bor vi på to helt forskjellige kanter av byen, så nach kan bli litt vanskelig. Tror jeg holder på å forelske meg :love: Nå vet jeg iallefall hva jeg skal og ikke gjøre for å få det til å fungere :p Får vel bare få han kompisen min til å introdusere oss.

Er det et godt tegn på at hun fører hånda mi bort til fitta hennes, etter at hun begynte å liksom vrikke stumpen sin mot meg? :p Dette var ute på verandaen og etter at vi hadde klint litt. Får bare håpe at det funker denne gangen, er litt enklere nå siden vi på en måte har brutt den seksuelle barrieren, eller delvis.

Haha, man! Det er ikke akkurat noe dårlig tegn :new_woot:

Lenke til kommentar
Eller selve festen, mulighetene er store :D Dessverre bor vi på to helt forskjellige kanter av byen, så nach kan bli litt vanskelig. Tror jeg holder på å forelske meg :love: Nå vet jeg iallefall hva jeg skal og ikke gjøre for å få det til å fungere :p Får vel bare få han kompisen min til å introdusere oss. Er det et godt tegn på at hun fører hånda mi bort til fitta hennes, etter at hun begynte å liksom vrikke stumpen sin mot meg? :p Dette var ute på verandaen og etter at vi hadde klint litt. Får bare håpe at det funker denne gangen, er litt enklere nå siden vi på en måte har brutt den seksuelle barrieren, eller delvis.Postet av anonym: f21e13672588c3a3f536665339d1cb88
Haha, man! Det er ikke akkurat noe dårlig tegn :new_woot:

Ja :cool: Får bare håpe at det ikke var fylla fra hennes side, får håpe det ikke blir kleint på mandag. Men tenker bare slikt: Det blir bare så kleint som man selv gjør det.

Ta det du kan få.

Tror jeg går for hun nr 2.

Fant forresten ut at vi skal på samme vorspiel :dribble:

Lenke til kommentar

Er det et godt tegn på at hun fører hånda mi bort til fitta hennes, etter at hun begynte å liksom vrikke stumpen sin mot meg?

Nei, dette er et dårlig tegn og betyr at hun hater deg.

OMG, ikke si at det er sant :cry:

Neida, men var mer ment som å vise at hun kanskje er interessert, om det er forhold eller bare hook ups eller ff vet jeg ikke. Men vet heller ikke helt selv hva jeg vil enda :p

Lenke til kommentar

Vet ikke hvordan jeg skal si dette, men merker at jeg er betatt i nr. 2 kanskje forelska og forelsket i nr. 1. Ingen av dem kjenner hverandre, eller er i hverandreas omgangskrets, er det umoralsk av meg å prøve meg på begge to, bare for å sjekke ut hvem som passer best for meg og da dumpe den jeg jeg føler at jeg ikke passer så godt med?

Er også noe annet som dukker opp i tankene mine, med nr 1 så føler jeg at jeg er mer keen på å ha et forhold, mens med nummer 2 så ville det bare blitt FF eller et useriøst forhold hvor sex er det sentrale.

Lenke til kommentar

Betatt blir man veldig lett og det skjer i form av umiddelbar tiltrekning. Forelskelse over lengre tid er det langt mer hold i, så, ser du etter kjerringmateriale så velger du nummer 1. En liten betatthet kan fort gå over, been there done that. Men, en forelskelse over lengre tid falmer svært sjeldent.

Lenke til kommentar

Hei jeg er en 16 år gammel gutt som har klart å interessere meg for to jenter. For å si det sånn så har jeg vært stormende forelsket i jente nummer en ganske lenge. Men pågrunn av at jeg har vært ganske tafatt og ikke har vært så frempå så har det ikke blitt noe særlig. Har også i det siste merket at jeg ikke er like forelsket lenger.

Så i helgen klinte jeg med en annen jente(var også flere før henne) og jeg merket at jeg ble ganske interessert. Begynte å ringe en kompis og sa at han måtte introdusere oss for hverandre etc. Itillegg helgen før, så drev hun og tok på musklene mine da jeg var på vei inn :p

Også ved en ren tilfeldighet så så jeg at en annen kompis av meg hadde snakket om meg med henne på facebook. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, det som er saken er at jeg først i det siste har fått opp motet når det kommer til jente nummer 1, men jeg merker at jeg begynner å bli ganske så interessert i henne, og jeg har også noen felles venner som jeg kan introdusere oss.

Hva ville dere gjort?

Haha, stakkars :) Ser ut som du har virkelig floka det til :p Er vell ikkje noko ukjent fenomen akkurat, Stå på :thumbup: Ser forresten att det er ett år sida du laga tråden, gikk det bra? :D

Begynte å tenke på denne sangen nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...