Gå til innhold

Battlestar Galactica Første episode første sessong ?

Anbefalte innlegg

Lånte sessong 1 av en kammerat og tenke jeg kanskje skulle se på det ,

Men i første episode i den første sessongen sier de " Previously "

Wtf ? så vidt jeg skjønner så står tallet 1 for en rekke betegnelser som tillsier at det er det første i en serie tall som kommer . . . eller hva skjer med Battlestar Galactica ? :p datt helt ut med en gang fortelleren sa " Previously " i en episode som likso0m skal være den første i hele seriern

Og jeg driter rett og slett i hva du mener om serien , Om du liker den eller ikke . Så drit i og skriv din mening om serien :D

Men jeg lurer på om noen av dere som har sett det har en forklaring på hvorfor dem starter serien sånn ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

aha , da slapp jeg og begynne og se en ny serie :p

Jeg vet det kan være litt ork å begynne å se en helt ny serie og slikt, jeg føler det ofte når det gjelder TV-serier, spill og lignende fordi man begynner på noe helt nytt og det kan ta noe tid før man engasjerer seg for serien, spillet eller hva det måtte være. Battlestar Galactica er så langt den eneste serien jeg har engasjert meg for helt fra starten av. Jeg har til dags dato aldri sett en serie som har vært mer engasjerende og spennende enn Battlestar Galactica, og det kommer fra en person som i utgangspunktet ikke var interessert i science fiction overhodet.

Helt fantastisk serie med fantastiske skuespillere som helt klart er undervurdert. Jeg synes serien har en glimrende personoppbygging og en god kombinasjon av spenning, mystikk, personlige og politiske intriger. Jeg kjenner jeg blir oppgitt og og trist inni meg når jeg ser en slik kommentar om en så utrolig serie.

Uten noe som helst tvil favorittserien min på listen over gode serier, og det er et lang steg ned til andreplassen, og på den listen er det mange gode serier! Du bør absolutt ikke droppe Battlestar Galactica før du har sett i hvert fall miniserien og førstesesongen!

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...