Hjelp!!! Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Tenkte eg skulle begynne å spele bf3. Men dataen strekker ikkje til lenger, lurer på om det går an å oppgradere skjermkort og minne, eller om eg må ha ny data. Har Intel core 2 duo e6750 @2.66 ghz(tenkte på å klokke denne, satser på den klarer 3.3 til 3.5 Ghz ein plass.) 2gb minne pc 6400 asus p5b hovudkort. Tenkte på Gtx560ti og 2 eller 6 gb meir ram. Eller er dette wast of cash med tanke på mhz på minne, harddisk som ikkje er ssd og prosessor med berre 2 kjerner? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Det er like greit å starte fra scratch her: E6750 er ikke i nærheten av kraftig nok til å levere en god opplevelse i BF3, DDR2-RAM er overpriset/utdatert, og LGA775-sokkelen er utdatert. Om du kun ønsker å spille BF3 vil en Phenom II X4 oppgraderingspakke hjelpe betydelig sammen med et 560 Ti, men en langt mer langsiktig investering vil være å gå for en i5-2500k oppgraderingspakke sammen med et 560 Ti. i5-2500k er nemlig godt over 50% raskere til spill enn en Phenom II X4 når man ser på tester der skjermkortet ikke er flaskehalsen, dermed er du fremtidssikret i langt større grad. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Var eigentlig det eg tenkte! blir da enten i5 eller i7 og kanskje eit enda sterkare skjermkort enn eg linka til. Men kjem det nye skjermkort på markede no i desember? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 Var eigentlig det eg tenkte! blir da enten i5 eller i7 og kanskje eit enda sterkare skjermkort enn eg linka til. Men kjem det nye skjermkort på markede no i desember? Januar er siste rykter, AMD skal visstnok komme med en pressemelding denne uka, men hvem vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå