Gå til innhold

Battlefield 3 bugs og problemer?


Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av hele Battlefield serien (utenom 2142) og har sett frem til BF3 lenge, men det er synd å se hva EA Games har gjort med serien.

 

For det første - Origin kreves for å spille, jeg må logge inn med brukernavn og passord (!) for å spille?

 

Tekniske problemer og bugs gjennomsyrer hele spillet, det krasjer i tide og utide og er ikke alltid det lar seg starte opp.

 

Jeg sitter her og prøver å spille dette men står fast på rank 2 grunnet tekniske problemer som jeg prøver å komme til bunns i.

 

Maskinen ligger langt over minimumskrav, har orginal Win7 Home med oppdaterte drivere. Samtidig er den nyformatert og da er det ikke så mange løsninger igjen..

 

Oppdatere drivere

Restarte maskin

Reinstallere spillet

Formatere og legge inn Windows på nytt

Vente på at EA Games gjør ferdig beta-versjonen med en patch?

 

Det er ikke meningen å ventilere frustrasjon, spillet fikk jeg jo på billigsalg på Platekompaniet så hva kan man forvente?

 

Flere som opplever problemer med BF3?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan krasje nå og da, ikke noe særlig ellers.

Logge inn med brukernavn og passord må du på alle multiplayer-spill, så det er vel ikke noe nytt.

 

Det er godt det virker for noen, jeg har avinstallert det. Vet ikke om jeg kan returnere det så da kan jeg gi de bort til noen i stedet. Jeg kjøper flere kopier av spill siden jeg har flere pcer og liker å spille med venner som er på besøk.

 

Skal ikke si så mye men når jeg ikke får det til å virke så tror jeg det er ganske mange andre som ikke får det til å virke heller.

 

Jaja, får se om ikke Modern Warfare fungerer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...