Lars Mathisen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fiskelykke Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg hadde nok med å klare og holde min onkel ombord da han fikk sin første kveite på stang Han kan vi trygt kalle "helfrelst" heretter Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Helt klart et bilde som passer til dagens tema. Veldig bra Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hva er vel bedre enn ekte fiskelykke? Et godt formidlet gledesøyeblikk. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Både lykke og glede her! 3'er! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Her utstråles det ekte glede. Tusen takk for ditt flotte bidrag Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Oprigtig glæde og stolthed - fint formidlet til temadagen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Et herlig, flott bilde, Flott fisk og fin utstråling av fiskeren!! Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Så heldig han var, ekte fiskeglede dette, og flott formiddlet gjennom ditt foto. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde nok ikke klart holdt igjen gleden med en så fin fisk nei. Sto meget godt til tema. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Takker, folkens Han har bestilt ny guidet kveitetur kommende sommer. Dette var en av 13 kveiter vi to fikk på under 3 timer. Denne var ti kilo, noe han toppet med to på drøye 20. Selv stakk jeg av med en flat på 25 kg Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Flott formidling av fiskeglede. Ser vi ut fra temadagsbildene våre av vi ikke er helt uenige om hva glede er ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg