marthemora Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dekker den skaden som den har blitt misshandlet for? Den var vært i vaske maskinen.... Har kvitteringa og alt men usikker på om det hjelper meg. Det som står her på kvitteringa er eit "garanti nr" og "forsikring privat 3 år, 628 kr" Noen som har meir peil enn meg Savner ipoden min allerede selv om den bare har vært død i en dag! Håper noen har peil og kan hjelpe meg! Kjøpte den på Lefdal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Garantien dekker det nok ikke. Garanti er en sak produsenten tilbyr som skal dekke feil med produktet. Det er helt frivillig å gi garanti i Norge og i 99,9% av tilfellene dekker den ikke selvforskylte feil. Men forsikringen du kjøpte sammen med den bør gjøre det. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har du kjøpt "idiot forsikring" på Lefdal så dekkes jo slike "uhell" - no questions asked . Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 http://www.lefdal.com/cms/c-u.2sGQVtiAIAAAExid8twy34/trygghetsavtale Her står alt du trenger å vite. Lenke til kommentar
marthemora Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Så det jeg har betalt for er trygghets avtale.... har så lite peil på slike ting. men håper at jeg får ny... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Spør Lefdal. Men hvis du fortsatt er innenfor forsikringstiden så skal den dekke det. Tipper at du får en ny da jeg regner med at en vannskadet iPod regnes som totalskadet. Lenke til kommentar
marthemora Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 da tenner jeg meg et lys i mørket å håper på det beste imorgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Væskeskadet iPod repareres aldri uansett, så den kommer til å bli byttet i en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå