KristianNH Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hei, Routeren min, en D-link DIR-615 stoppet i dag å fungere. Har egemtlig aldri vært noe fornøyd med den uansett... Så jeg trenger nå en ny router; jeg gamer(med kabel) mye, og laster ned mye data. Vi er også mange PC'er/telefoner tilkoblet internett samtidig. Så jeg trenger en router, som fungerer bra til dette, og trenger hjelp av dere til hva jeg trener!! Trenger jeg å si at den helst ikke burde være så dyr? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hva er ikke så dyr? Linksys E4200 Asus RT-N56U Linksys E3000 Lenke til kommentar
KristianNH Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Takk for raskt svar:) Den prisklassen er grei, men hva er forskjellen på E4200, og E3000? Og hvis du kan mye om routere, hadde du giddet å komme med en kjapp forklaring på hva som gjør en router bra til forskjellige formål? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 E4200 er raskere, over dobbelt så høy LAN til WAN gjennomstrøm bla. Asusen er raskest på LAN til WAN. Asusen og E4200 er de raskeste hjemmerouterne du får tak i da En router skal jo sende nettverkspakker fra et nettverkssegment til et annet, og til riktig maskin på LANet, er dette den må klare å gjøre kjapt. Ser gjerne på RAM, antall antenner for WiFi (og 802.11n), om den har Gigabit switch og CPU-hastighet. Anbefaler http://www.smallnetbuilder.com/ for info, reviews osv. Jeg ville kjøpt Asusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå