Hege123 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hei! Jeg har en del penger på høyrentekonto, men skal overføre penger til min samboer. Noen som vet hva som skjer med de opptjente rentene mine da? Takker for svar Endret 4. desember 2011 av Hege123 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Man mister ikke renter. Rentene regnes ut hver dag. Du får dem utbetalt ved årsskifte uansett. Lenke til kommentar
Hege123 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Jøss! Nå ble jeg positivt overrasket Takk så mye for svar! Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Opptjent rente blir satt inn på din konto 1. januar. Merk at hvis du overfører penger til andre for å skjule formue, så er dette ulovlig. Lenke til kommentar
Hege123 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Opptjent rente blir satt inn på din konto 1. januar. Merk at hvis du overfører penger til andre for å skjule formue, så er dette ulovlig. Ja sant det.. kansje ikke så lurt alikevell. Bør muligens vente til januar.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vente? Det er ulovlig å skjule formue på den måten uansett hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå