AndyPark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Behind Camera Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Greit , men ikke helt komfortabel med utsnittet her kanskje..! 3'er! Lenke til kommentar
AndyPark Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Takk Det med utsnittet kan jeg være litt enig i, men samtidig så ville ikke bildet vært det samme om det hadde vært et annet utsnitt. Og det kommer nok litt av at det er første gang jeg brukte 50mm . Litt uvant i starten.. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fint at arbejde ud fra ideer synes jeg. Ville gerne have set mere af fotografens "arbejde" bag kameraet. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Artig motiv av "fotografen i arbeid". Tror bildet ville bli renere (og bedre) ved en beskjæring til venstre - hun som holder paraplyen er overflødig og litt forstyrrende. Lenke til kommentar
AndyPark Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Artig motiv av "fotografen i arbeid". Tror bildet ville bli renere (og bedre) ved en beskjæring til venstre - hun som holder paraplyen er overflødig og litt forstyrrende. Takktakk. Skal se på det med beskjæringen, er enig i det du sier, og kanskje jeg legger det ut som en alternativ versjon så snart jeg har mulighet til det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg