Gå til innhold

Kjøpe Asus U31SD eller Dell Vostro V131? Kamerat sier..


Anbefalte innlegg

Vostro og en Acer (husker ikke modellbetegnelse) skal være vesentlig bedre enn ASUS U31SD som jeg først hadde bestemt meg for. Skal kjøpe 13" eller 14" til jul til min kjære, og hun er opptatt av god batteri-tid, vekt helst ikke over 2 kg og så bra specs ellers som mulig til maks. kr.5.000,-. Hun er ikke en veldig aktiv spiller, så bra grafikk-kort er ikke et must.

 

Setter pris på hjelp, da det haster å bestemme seg for å få den før jul :)Andre forslag enn nevnte maskiner tas også i mot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS er den produsenten med lavest feilrate etter 2 og 3 år, betydelig bedre enn Apple faktisk.

U31SD skal vel også ha rimelig bra batterilevetid. Det eneste Acer har å diske opp med er TimelineX-serien og den er ikke like god.

Vostro er vel også et bra merke etter det jeg har hørt, V131 ble testet av hardware.no der de bemerket at byggekvaliteten ikke var helt som ønsker.

Lenke til kommentar

ASUS er den produsenten med lavest feilrate etter 2 og 3 år, betydelig bedre enn Apple faktisk.

U31SD skal vel også ha rimelig bra batterilevetid. Det eneste Acer har å diske opp med er TimelineX-serien og den er ikke like god.

Vostro er vel også et bra merke etter det jeg har hørt, V131 ble testet av hardware.no der de bemerket at byggekvaliteten ikke var helt som ønsker.

Takk for hjelpen. Høres ut som jeg trygt kan kjøpe den jeg opprinnelig hadde tenkt. Den mangler riktig nok USB 3.0, men det tror jeg ikke er et must for henne og øvrige kvaliteter ser jo veldig bra ut til prisen og hennes behov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...