HelloKjersti Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Vil du gi bort en spillopplevelse til jul? Her er våre anbefalinger. Les hele saken Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Rayman Origins finnes også til Wii. Bra artikkel Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Xenoblade Chronicles så fristende ut, så kanskje jeg skal hive meg ned på butikken å få kjøpt det i morra Lenke til kommentar
qazxdr1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Fint at Modern Warfare 3 ikke er med. 4 Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvor er strategi-spillene blitt av? 3 Lenke til kommentar
777fan Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 En liten feil: NHL 12 finnes ikke til PC, kun konsoller. Lenke til kommentar
Gelith Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og Assassins Creed Revelations er ikke en sikker julegave? Wow. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og Assassins Creed Revelations er ikke en sikker julegave? Wow. Det er jo kjekt at redaksjonen er konsekvent på tvers av skribentar. Eg trur ein er litt sein til festen om du går for å kjøpe Bulletstorm til nokon no. Eit friskt pust i ein sjanger prega av kreativ tørke og generell stagnasjon, for all del, men ... Det var ute i februar. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Og nok en gang bekrefter dere i redaksjonen at dere virkelig ikke er gode gamle gamer.no anymore, når dere velger å utelate sjangrer som før fikk uvanlig mye oppmerksomhet her på siden (ja, tenker først og fremst på strategispill-sjangeren). Bare det at anmeldelsen av Anno 2070 ikke har dukket opp er et sentralt tegn i seg selv, med tanke på at forgjengeren fikk Joachim til å juble da det kom for noen år siden. Når det gjelder spillene som faktisk er på listen, er det remaken av SotC og ICO jeg skal ønske meg til jul. Aldri spilt dem, som er noe jeg er nokså flau over. Gleder meg også uhyre mye til The Last Guardian, så dette blir nok en fin oppvarming. God jul! 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Rayman Origins...en døende sjanger men som vekkes til live igjen og til dem grader! Det minner meg på hvorfor jeg starta å spille...hver level er så kreativ og gøy...årets største overraskelse for min del. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er en ren glipp av strategisjangeren ikke er tatt med, og Anno 2070 er ikke anmeldt ennå fordi Joachim har vært opptatt med Minecraft og Skyrim. Vi beklager dette. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er en ren glipp av strategisjangeren ikke er tatt med, og Anno 2070 er ikke anmeldt ennå fordi Joachim har vært opptatt med Minecraft og Skyrim. Vi beklager dette. Så jeg antar det fremdeles er håp Godt å høre. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 En liten feil: NHL 12 finnes ikke til PC, kun konsoller. Takk for at du sa i fra - det er nå rettet opp :-) Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvor er trine2 og samlepakken til ico og sotc? Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær så snill ikke å anbefale Skyrim for PC. Det er greit for PS3 & XBOX som begynner å dra på årene, men det er faktisk uspillbart på PC. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær så snill ikke å anbefale Skyrim for PC. Det er greit for PS3 & XBOX som begynner å dra på årene, men det er faktisk uspillbart på PC. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Vær så snill ikke å anbefale Skyrim for PC. Det er greit for PS3 & XBOX som begynner å dra på årene, men det er faktisk uspillbart på PC. er nok et par 100 tusen som er uenig med deg der 1 Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Sword of the Stars 2 hadde dessverre en uheldig release og er halvveis ødelagt, men utviklerne regner med å få spillet opp på høyt nivå om ca 2 uker, så vil råde folk til å ta en titt på det også. Det ser ut til å bli det beste 4x romstrategi spillet til dags dato. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Skal kjøpe bf3 til julegave, hvor er det billigst? Betale via origin eller å bestille fra en nettside? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Vær så snill ikke å anbefale Skyrim for PC. Det er greit for PS3 & XBOX som begynner å dra på årene, men det er faktisk uspillbart på PC. Det er faktisk mest brukervennlig på pc siden vi er så heldige at det er noen moddere som fikser biffen, mens på ps3 derimot ser det dessverre litt svart ut siden den har så lite RAM... 4gb RAM på pc og skryrim blir kongen på haugen omsider... Endret 6. desember 2011 av Svends1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå