ledigbrukernavn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Slo opp telefonnummeret på gulesider.no, og fant denne: http://home.broadpark.no/~skberent/hjem.htm Dette er seriøse saker. Ikke så rart det mangler org. nr. hvis det er 2 16 åringer som driver 'butikken'. Lenke til kommentar
Shabas Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 greit gutta jeg bæsja kraftig på leggen....... :oops: jeg innrømmer at jeg jobber i datakomponenten.com! domenet står på meg fordi jeg er ansvarlig for nettstedet.... HUSK! At jeg ikke har en dritt med salget å gjøre! så jeg håper dere kan se gjennom fingrene i denne lille hendelsen som setter firmaet i dårlig lys... jeg er 16 år og urefaren.... firmaets sjef er mye eldre og med langt mere erfaring... (nå blir det bråk å få...) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 greit gutta jeg bæsja kraftig på leggen....... :oops: jeg innrømmer at jeg jobber i datakomponenten.com! domenet står på meg fordi jeg er ansvarlig for nettstedet.... HUSK! At jeg ikke har en dritt med salget å gjøre! så jeg håper dere kan se gjennom fingrene i denne lille hendelsen som setter firmaet i dårlig lys... jeg er 16 år og urefaren.... firmaets sjef er mye eldre og med langt mere erfaring... (nå blir det bråk å få...) tror ikke det var noen som skulle handle der likevel... Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 HUSK! At jeg ikke har en dritt med salget å gjøre! Javel? Spørsmål og salg: [email protected] Selger: Morten: [email protected] Selger: Carl-Erik: [email protected] så jeg håper dere kan se gjennom fingrene i denne lille hendelsen som setter firmaet i dårlig lys... Det er jo lov å håpe ... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 så jeg skrev om siden som hjelp til en annen! Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei jeg jobber ikke der! Hjelpe andre? Hva hadde du tenkt å hjelpe dem med da :-? Du/dere får sikkert mye positiv respons med å reklamere på denne måten. Åpenlyst lyging driver du også med :x Håper moderatorene finner en passe straff til deg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jepp ! av med baller og nøkkelen til perleporten Lenke til kommentar
Bennyhil Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Får vi 50% rabatt hos dette Datarumpaniettt.cum de neste 10 åra, så må vi vel kunne la vare å sladre? 8) Eller? :o Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Og jeg som hadde tenkt å handle for 20 000,- der. Det gjør jeg ikke etter dette. Blir nødt til å fortelle dette til sjefen din... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Får vi 50% rabatt hos dette Datarumpaniettt.cum de neste 10 åra, så må vi vel kunne la vare å sladre? 8) Eller? :o er med på den! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Stakkars gutt, nå blir det vel ikke kveldsmat å få på flere uker... Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hører jeg gratis deler ? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Dette var en sinnsyk sak...men hahahahahahahahahaha men reklame i forum...hmm kanskje nettbanner er noe for dette selskapet? og morten....er det en sommerjobb du har eller er det pappa i ledelsen? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vel, da har de tatt ned siden. Nå er det bare en fancy 'kommer snart' flash-sak. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vel, da har de tatt ned siden. Nå er det bare en fancy 'kommer snart' flash-sak. det var vel ikke så dumt... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 De er vel i ferd med å bytte domene.... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 De er vel i ferd med å bytte domene.... jepp. jeg begynner og få litt medlidenhet for den stakkars 16åringen Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke jeg... folk har blitt "bannet" fra forumet av mindre grunner en det!!! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ikke jeg... folk har blitt "bannet" fra forumet av mindre grunner en det!!! jeg tenkte ikke på det med forumet. han bør bli bannet ja, men det er verre med når han prater med sjefen... men han bør ta den straffen han fortener. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Vel ingen som skal komme å si at han ikke kunne flash ihvertfall... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 heh...for flash er vanskelig. menneh...makan til idiot ass, skulle nesten vært skuddpremie på sånne folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå