Gå til innhold

Datakomponenten.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei jeg jobber ikke der!

Noe mistenkelig er det dog når du tydeligvis har det samme fornavnet som en av de to ansatte i Datakomponenten.com.

[email protected]

Selger: Morten: [email protected]

Twintipdudes.com er designet av Morten Christophersen

Datakomponenten.com er registrert på Morten Angset Christophersen, riktignok med adresse i Danmark.

Grenser for hvor tilfeldig det kan bli.

Ja det er det....

 

hehe

 

Njaal

Lenke til kommentar
ooh, utestengt sitt brukernavn med 7 meldinger, med mulighet for å opprette nytt. den svei nok...

 

spiller jo ingen rolle om han hadde 1 eller 10 000 meldinger.

nå har i alle fall HW.no ip adressen hannes.

 

på DATAKOMPONENTEN.COM har han brukt matrix sangen (husker ikke

hva den heter). er det lov da?

Lenke til kommentar
kan ikke si at jeg noensinne så på meg som potensiell kunde.

Jeg bygger selv, i likhet med MANGE andre her inne

 

Bygger såklart selv jeg også, men i følge navnet regner jeg med at de fører KOMPONENTER. Har ikke fått sjekket da, var slik fin flash nå.

 

nope, de selger ikke komponenter....

 

capyman: kjekt med history ;) www.nerdvika.net/~magnus/datakomponenten.jpg

 

Btw. jeg kan ikke huske den sangen i the matrix, ei heller reloaded. Men det kan hende den er der likevel. Hvis den er der copyrightet så tviler jeg på at han har lov, men det kan jo hende med tanke på at han ikke gjengir hele sangen, bare en liten bit av den. Men ingenting slår Clubbed to death uansett da :D

Lenke til kommentar
greit gutta jeg bæsja kraftig på leggen....... :oops: jeg innrømmer at jeg jobber i datakomponenten.com! domenet står på meg fordi jeg er ansvarlig for nettstedet.... HUSK! At jeg ikke har en dritt med salget å gjøre! så jeg håper dere kan se gjennom fingrene i denne lille hendelsen som setter firmaet i dårlig lys...

 

jeg er 16 år og urefaren....

 

Du er ikke mye 16 år, men oppførselen din er det. Eller egentlig så er fjortiss mer sannsynlig. Tenk å være så naiv. :lol: Tror ikke dere hadde så mange kunder med de greiene dere prøvde å selge. Folk er ikke like naive som dere. datakomponenten.com stinker! :grumpy:

BTW: Hva blir det nye navnet, inkompetenten.com ? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...