Gå til innhold

Datakomponenten.com


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny PC fra datakomponenten.com og ble utrolig positivt overasket! Var først litt skeptisk til å kjøpe PC fra en så liten bedrift (når man får en identisk 16000kr pc fra dell til 10000 her, så må det være ugler i mosen...), men en kamerat av meg, som har hatt kontakt med folka bak nettstedet, klarte og overtale meg. Og det er jeg glad for!

 

Jeg vil bare si at kjøp på dette nettstedet anbefales på det sterkeste! Rask levering, utrolig lav pris og god ytelse på maskinene! de skreddersyr pcene også. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du jobber ikke tilfeldigvis der? to av dine tre poster er jo reklame for dem :-?

 

det må da være lov til å si sin erfaring om et nettsted! eller må da være negativt??? jeg er ny i forumet så jeg så ikke at det var en egen katalog for webshoperfaringer. så jeg skrev om siden som hjelp til en annen! :shrug:

 

Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei jeg jobber ikke der!

Lenke til kommentar
Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei jeg jobber ikke der!

Noe mistenkelig er det dog når du tydeligvis har det samme fornavnet som en av de to ansatte i Datakomponenten.com.

 

[email protected]

 

Selger: Morten: [email protected]

 

Men for all del, tilfeldigheter kan forekomme :)

 

Synes forøvrig også det er merkelig at ikke Datakomponenten oppgir org. nr på nettsidene sine.

Lenke til kommentar

det er nok en tilfeldighet! det har jeg faktisk ikke sett!?? uansett så er det ikke min mailadresse! jeg er på besøk hos noen andre og låner mailen hans... :shrug:

 

hvorfor de ikke legger ut organisasjonsnr sitt på sidene veit jeg ikke... men det er grunn til ettertanke. uansett jeg fikk varene mine uten problemer så jeg er hvertfall fornøyd! :yes:

Lenke til kommentar
Hehe, han jobber garantert på dette stedet. Hvis ikke hadde han nok sittet å brukt sin nye pc til helt andre ting enn "gratisreklame" på dette forumet. Men om jeg tar feil, hva gjør du om et år når hovedkortet ditt tar kvelden og datakomponenten.com ikke eksisterer lengre? For å ta et eksempel.

 

jeg har tenkt på det og har kommet til at den risikoen får jeg ta.. uansett så kjenner en kamerat av meg folka bak nettstedet og det virker som om de skal holde på en stund til...

Lenke til kommentar

er litt skeptisk til slike nye "fantastiske" webshoper... godt mulig at de er bra, men for oss som kjøper utstyr for nokon tusen i året er det greit å handle fra eit selskap som du "veit" eksisterar om eit år eller to....

 

dessutan er inntrykket ikkje så mykje bedre når sidene er laga av ein 16-åring som også har laga sider for hacking!

 

det er heller ikkje fullt namn på personane bak webshopen, og det er ikkje noko organisasjonsnummer.....

 

alt i alt gjer dette at eg heller handlar ein annan plass....

Lenke til kommentar

Må bare smile og le.

 

Snakk om et markedsføringstiltak som gikk åt skogen...

 

He he avslørt og ydmyket....

 

 

Luerer bare på hvorfor det kaller seg datakomponenten, for ut fra siden deres ser det ut som de kun selger ferdige løsninger og ingen komponenter i det hele tatt ???

 

 

Administrator!!! Denne posten er jo lagt feil. Den skulle ikke stått under webshoperfaringer, men under humor.

Lenke til kommentar
Og for å svare på spørsmålet ditt: Nei jeg jobber ikke der!

Noe mistenkelig er det dog når du tydeligvis har det samme fornavnet som en av de to ansatte i Datakomponenten.com.

 

[email protected]

 

Selger: Morten: [email protected]

Twintipdudes.com er designet av Morten Christophersen

 

Datakomponenten.com er registrert på Morten Angset Christophersen, riktignok med adresse i Danmark.

 

Grenser for hvor tilfeldig det kan bli.

Lenke til kommentar

hørte jeg noen si netconnection? :lol:

 

Regner med at folket er litt amper etter den hendelsen, eller? :wink:

 

Virker som reklame ja, men er det snikreklame?

Det jeg setter større spørsmålstegn ved er seriøsiteten til datakomponenten.com.

 


Morten Angset Christophersen 

  Levretoppen 28

  Gjettum, DK 1346

  NO

  Domain Name: DATAKOMPONENTEN.COM

  Administrative Contact - 

       Jan Becher -  [email protected]

       Gullestrup.net

       Lyngens Kvarter 195

       Herning, DK 7400

       DK

       Phone -  +45 21662298 

       Fax -  +45 96280027

  Technical Contact - 

       Jan Becher -  [email protected]

       Gullestrup.net

       Lyngens Kvarter 195

       Herning, DK 7400

       DK

       Phone -  +45 21662298 

       Fax -  +45 96280027

  Record update date -  2003-06-18 16:34:55

  Record create date -  2003-06-18

  Record will expire on -  2004-06-18

  Database last updated on -  2003-08-15 09:09:07 EST

  Domain servers in listed order:

  NS.GULLESTRUPNET.DK                                         

  NS2.GULLESTRUPNET.DK                                        

 

.dk? jaja....

 

La ham bare holde på sier jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...