nor50 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) La masse musikk på en 32 GB USB minnepenn i dag og koplet den til Pioneer AVIC F30BT (er det vel den heter...). Når jeg kom ut i bilen så jeg det manglet mange mapper. Er det restriksjon på antall filer, mapper, størrelse på minnepenn, eller hv er grunnen tro...? Endret 4. desember 2011 av nor50 Lenke til kommentar
Kjetilbs Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det kan hende spilleren organiserer mappene litt annerledes en hvis du kobler dn til pc'en. Men hvorfor non mapper forsvinner vet jeg ikke... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Det kan hende spilleren organiserer mappene litt annerledes en hvis du kobler dn til pc'en. Men hvorfor non mapper forsvinner vet jeg ikke... Jeg fikk bare de mappene som er på skjermen. Klarte altså ikke å scrolle nedover til de andre mappene. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Det kan muligens ha noe med om minnepennen din er formatert til NTFS eller FAT32. Mener og ha sett at ikke alle spillere støtter NTFS. Eller, hvis den er formatert den til FAT32 og du har sortert musikken i mapper som er større enn 4GB kan det være en årsak til at spilleren ikke finner musikken. Ikke sikker på dette, men du kan jo f.eks prøve å legge mp3 filene direkte på minnepennen og ikke i mapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå