Gå til innhold

CS:GO noen som har fått hendene på dette? Post bilder, gameplays!


Anbefalte innlegg

Noen som har fått henda på CS:GO. Ser at noen har, lurer bare på om noen på forumet her har fått. Post bilder, gameplays eller hva enn dere har ang. CS:GO! Diskuter også gjerne om spillet også. Jeg gleder meg som en unge til at det blir released, ser bra ut etter de gameplaysene jeg har sett hitill!

Keep posting ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra betaen (kan ha blitt endret):

* Har ingenting å si om du tap-er eller holder inne når du skyter (samme recoil).

* Bare én CT kan ha defuse kit.

* En ny nade som lager et skudd lyd når den utløses.

* Bruker Source engine (ergo, CS:Source med nye skins, litt endret maps osv. akkurat som fra L4D til L4D2)

 

M.a.o det er søppel. Valve kan ikke lage spill, period.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra betaen (kan ha blitt endret):

* Har ingenting å si om du tap-er eller holder inne når du skyter (samme recoil).

* Bare én CT kan ha defuse kit.

* En ny nade som lager et skudd lyd når den utløses.

* Bruker Source engine (ergo, CS:Source med nye skins, litt endret maps osv. akkurat som fra L4D til L4D2)

 

M.a.o det er søppel. Valve kan ikke lage spill, period.

Høres spennende ut =O Har bare hørt det anngående granat + source engine. Men imo så lager valve bra spill :D

Lenke til kommentar

Fra betaen (kan ha blitt endret):

* Har ingenting å si om du tap-er eller holder inne når du skyter (samme recoil).

* Bare én CT kan ha defuse kit.

* En ny nade som lager et skudd lyd når den utløses.

* Bruker Source engine (ergo, CS:Source med nye skins, litt endret maps osv. akkurat som fra L4D til L4D2)

 

M.a.o det er søppel. Valve kan ikke lage spill, period.

+1

Så footage fra en 5v5. Hitboxen er like shitty som CSS. Skyter noen i foten å du får HS.

 

CSGO er bare Valve sitt forsøk på å konkurrere med Activi$ion om konsollspillerne. FPS going to hell..

Endret av LNF
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hørte nå at fler keys har blitt gitt bort :O Send pm om noen av dere har en til overs (a) :)

Det virker også som om det er disse mapsene som kommer på offical release:

  • cs_italy
  • cs_office
  • de_aztec
  • de_dust
  • de_dust2
  • de_inferno
  • de_nuke
  • de_shorttrain
  • ar_baggage
  • ar_shoots
  • de_bank
  • de_lake
  • de_safehouse
  • de_sugarcane
  • de_stmarc
  • de_train
  • training1

Lenke til kommentar

lol dette spillet hadde ikke som mål å bli etterfølgeren til enten 1.6 eller css, bare for å få konsoll-spillerne et CS spill de kan leke seg med. Husk dette er beta uansett. Blir artig å kunne spill pc vs konsoll noobs på samme server. Og valve kan ikke lage spill? Neivell, da sier vi det sånn. æksDE

 

Knis.

 

Source Engine spill = Dårlig hit reg og netcode, som om du skulle hatt 300 ping. Fact.

Counter-Strike: Source? Søppel og et spamfest.

Portal? Overhyped, men greit nok. Mods er 10 ganger bedre.

Portal 2? Altfor lett, ergo kjedelig.

Left 4 Dead 1/2? Utrolig ubalansert.

 

Eneste godt de har laget er HL-serien, DoD, TF2 og CS 1.6 (men de bak DoD, TF og CS er laget av andre folk). 9 av 10 spill fra Valve er ikke skill-basert i det hele og store.

Endret av _NympH
  • Liker 3
Lenke til kommentar

lol dette spillet hadde ikke som mål å bli etterfølgeren til enten 1.6 eller css, bare for å få konsoll-spillerne et CS spill de kan leke seg med. Husk dette er beta uansett. Blir artig å kunne spill pc vs konsoll noobs på samme server. Og valve kan ikke lage spill? Neivell, da sier vi det sånn. æksDE

 

Knis.

 

Source Engine spill = Dårlig hit reg og netcode, som om du skulle hatt 300 ping. Fact.

Counter-Strike: Source? Søppel og et spamfest.

Portal? Overhyped, men greit nok. Mods er 10 ganger bedre.

Portal 2? Altfor lett, ergo kjedelig.

Left 4 Dead 1/2? Utrolig ubalansert.

 

Eneste godt de har laget er HL-serien, DoD, TF2 og CS 1.6 (men de bak DoD, TF og CS er laget av andre folk). 9 av 10 spill fra Valve er ikke skill-basert i det hele og store.

 

Du er vel en av de 1.6'erne som prøvde betaen til css / eller spillet i en tidlig fase og klagde på dårlig hitbox og ytelse, og alltid hatt det samme førsteinntrykket. Mye har skjedd siden den gang:) Source engine er en av de beste spillmotorene som er laget. Hvis du har følgt litt med så kjører ikke CSS på source engine lenger, men på orange box engine. Det er 66 tick servere nå, og spillet flyter bedre enn noen gang. Interolate og hitbox delay er redusert. Reg er helt fint, og det har det vært i noen år nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg er en av de 1,6 spillerne som prøvde betaen til source og synes det var crap. Spillet har som sagt blitt kraftig forbedret siden den gang, men i samme stil som CS:go, ikke samme spill.

Jeg er imot CS:go ikke av den grunn at det ikke kan være et bra spill, men at de bruker Counter Strike navnet for å selge. Dette er som sagt ingen oppfølger, det er et nytt spill som ikke kan sammenlignes, annet enn at de bruker navnet for å melke kjøpere.

 

Det du sier om at valve kan lage spill tenker jeg ikke kommentere, da jeg selv elsker portal, portal2 og er ikke en stor fan av TF2 (artig lekespill, men ikke noe mer.)

 

Annet enn det vil jeg si at såvidt si at Source vs 1,5/1,6 diskusjoner ikke har noe å gjøre i DENNE tråden (og helst ikke i andre heller).

Jeg er ikke gira på CS:GO, men om det kan konkurrere mot CoD osv (som jeg aldri har prøvd) så er jo det en bra ting for utviklingen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er en av de 1,6 spillerne som prøvde betaen til source og synes det var crap. Spillet har som sagt blitt kraftig forbedret siden den gang, men i samme stil som CS:go, ikke samme spill.

Jeg er imot CS:go ikke av den grunn at det ikke kan være et bra spill, men at de bruker Counter Strike navnet for å selge. Dette er som sagt ingen oppfølger, det er et nytt spill som ikke kan sammenlignes, annet enn at de bruker navnet for å melke kjøpere.

 

Det du sier om at valve kan lage spill tenker jeg ikke kommentere, da jeg selv elsker portal, portal2 og er ikke en stor fan av TF2 (artig lekespill, men ikke noe mer.)

 

Annet enn det vil jeg si at såvidt si at Source vs 1,5/1,6 diskusjoner ikke har noe å gjøre i DENNE tråden (og helst ikke i andre heller).

Jeg er ikke gira på CS:GO, men om det kan konkurrere mot CoD osv (som jeg aldri har prøvd) så er jo det en bra ting for utviklingen.

 

Att CS:GO er ett nytt spill stemmer vel ikke helt? det blir vel på en måte et oppusset CS Source?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

 

Source Engine spill = Dårlig hit reg og netcode, som om du skulle hatt 300 ping. Fact.

Counter-Strike: Source? Søppel og et spamfest.

Portal? Overhyped, men greit nok. Mods er 10 ganger bedre.

Portal 2? Altfor lett, ergo kjedelig.

Left 4 Dead 1/2? Utrolig ubalansert.

 

Faktisk noe av det dummeste jeg har lest på et forum. Virker ikke som du har lagt inn mer enn et par timer i hvert spill hvis det der er inntrykket ditt.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

lol dette spillet hadde ikke som mål å bli etterfølgeren til enten 1.6 eller css, bare for å få konsoll-spillerne et CS spill de kan leke seg med. Husk dette er beta uansett. Blir artig å kunne spill pc vs konsoll noobs på samme server. Og valve kan ikke lage spill? Neivell, da sier vi det sånn. æksDE

 

Knis.

 

Source Engine spill = Dårlig hit reg og netcode, som om du skulle hatt 300 ping. Fact.

Counter-Strike: Source? Søppel og et spamfest.

Portal? Overhyped, men greit nok. Mods er 10 ganger bedre.

Portal 2? Altfor lett, ergo kjedelig.

Left 4 Dead 1/2? Utrolig ubalansert.

 

Eneste godt de har laget er HL-serien, DoD, TF2 og CS 1.6 (men de bak DoD, TF og CS er laget av andre folk). 9 av 10 spill fra Valve er ikke skill-basert i det hele og store.

 

Du er vel en av de 1.6'erne som prøvde betaen til css / eller spillet i en tidlig fase og klagde på dårlig hitbox og ytelse, og alltid hatt det samme førsteinntrykket. Mye har skjedd siden den gang:) Source engine er en av de beste spillmotorene som er laget. Hvis du har følgt litt med så kjører ikke CSS på source engine lenger, men på orange box engine. Det er 66 tick servere nå, og spillet flyter bedre enn noen gang. Interolate og hitbox delay er redusert. Reg er helt fint, og det har det vært i noen år nå.

 

Nei. Reg er fremdeles like shitty som den alltid har hvert. Kanskje noen forbedringer har skjedd de siste årene men når jeg testet det i november sist var det fremdeles like dårlig. Har selv sett på gameplay footage av CSGO flere ganger at en person blir skutt i foten og det blir regga som hs. Ikke kom å si at CSGO er i "beta" bla bla bla. Source er en bra motor ellers i spill som HL2, Portal osv men ikke CSS/GO. FPS-sjangeren er allerede nok ødelagt av CoD og neste år BF serien(BF4) og nå kommer CS på konsollene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er vel en av de 1.6'erne som prøvde betaen til css / eller spillet i en tidlig fase og klagde på dårlig hitbox og ytelse, og alltid hatt det samme førsteinntrykket. Mye har skjedd siden den gang:) Source engine er en av de beste spillmotorene som er laget. Hvis du har følgt litt med så kjører ikke CSS på source engine lenger, men på orange box engine. Det er 66 tick servere nå, og spillet flyter bedre enn noen gang. Interolate og hitbox delay er redusert. Reg er helt fint, og det har det vært i noen år nå.

Nope. Er en 1.6-spiller, ja, men jeg snakker langt ifra om beta-en. Les litt nedenfor i denne posten for mer info.

 

Faktisk noe av det dummeste jeg har lest på et forum. Virker ikke som du har lagt inn mer enn et par timer i hvert spill hvis det der er inntrykket ditt.

Javül?

 

Det er et faktum, ikke en mening, at Source Engine har en helt elendig netcode. Tråden var sist oppdatert i '07, men dette har ikke blitt fikset fremdeles.

For en mer utfyllende artikkel om Source Engine's netcode: http://www.pro-hl.com/column_bomberman_1.shtml

 

CS:Source er så utrolig enkelt å spraye, null skills (akkurat som COD:MW og oppover). Er en grunn for at Source aldri har sett sine dager i e-Sports.

 

Portal i seg selv er utrolig bra, men singleplayer i både Portal og Portal 2 var svært kort, utrolig enkelt og lite kreativt, dog Portal 2 sin historie var mye mer underholdende. Hva som gjor Portal bra var mods, der snakker vi virkelig om kreativitet.

 

Left 4 Dead 1/2. Ikke ubalansert? Hvorfor tror du CONFOGL eksisterer?

Endret av _NympH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...