Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg leste på hardware.no at Intel lager en 5GHz CPU som ikke trenger annet enn en kjøleribbe! Vil dette si at tiden for vannkjøling vil dø ut om noen år? Folk sier jo at dersom man inversterer i dette, kan man bruke det i fremtiden! Hva nå, skal man ikke investere i dette allikevel? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 det er litt rart da.. men om noen år er sikkert cpuene enten mye varmere eller kalder.. men tenk deg de cpuene som ikke trenger kjøling med vannkjøling!!! det vill bli RÅ overklokking!!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Ja, jeg har jo tenkt på det også!Men da vil jo også en vannkjølt maskin bråke mer enn en uten vifter?! På den annen side: Tror noen at Intel har gjort et stunt og gått ut å sagt at deres fremtidige CPU'er ikke trenger vifter på ribben. Men egentlig er dette avhengig av mange kabinettvifter?! Eller er jeg bare veldig skeptisk nå? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 18:13, InZomnia skrev:det er litt rart da.. men om noen år er sikkert cpuene enten mye varmere eller kalder.. men tenk deg de cpuene som ikke trenger kjøling med vannkjøling!!! det vill bli RÅ overklokking!!! Det er godt mulig at CPUene ikke vil kunne klokkes noe mer faktisk. Mange som møter grensa selv om tempen er lav. Uansett det er LENGE til 5GHz kommer. Omtrent 18måneder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå