amb13 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har et lite problem her. har en xp2000+, twinmos 512mb ddr ram pc2700, Asus geforce2 TI, MSI KT4A ultra (6590) Når jeg kjører 133fsb restarter maskina seg eller så det kommer opp blåskjerm i forskjellige spill og programmer. Hvis jeg setter den ned til 100fsb så opplever jeg ingen problemer. Kan cpu være skadet eller er det noe feil med hovedkortet, kan det være noe med skjermkortet? PS: Adobe Premier virker helt fint utenom en funksjon. hvis jeg dreger et klipp over i et preview vindu restarter maskina ALLTID. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 er temperaturen for høy?, harddisken i orden? (gjør produsent sitt diagnoseverktøy) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 1. Legg inn nyeste bios 2. Sjekk temperaturer. System-temp og cpu-temp 3. Last ned testprogram til harddisken (sjekk produsentens hjemmeside) 4. Hvis du har mulighet så test med en annen cpu. Evt prøv cpu med et annet hk og sjekk om fsb på 133 fungerer da. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå