Nilsen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Andre søndag i advent du vinne en et spennende kjølesystem. Konkurranse: Julekalender 2011 –luke 4 Lenke til kommentar
Anonym58508583 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Spennende! Denne TRENGER jeg da min prosessorkjøler er ødelagt. Takk hvis dere trekker ut meg! Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg og trenger denne her alså Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Kunne virkelig trengt denne med tanke på at min nå værende vannkjøling lekker i selve radiatoren OG pumpen D: 1 Lenke til kommentar
ATROXiUM Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde vært kjekt :] Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Joa, sikkert kjekt, og hadde jeg klart å montere den hadde den vært enda kjekkere. Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ah, jeg har utrolig lyst til å vinne dette. Har sett på vannkjøing lenge og dette settet passer utmerket. Bra kalenderpremie! Lenke til kommentar
Neufsaid Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå er vel strengt talt det ene alternativet ikke en norsk by, Skjeberg hører vel til Sarpsborg.... 1 Lenke til kommentar
Elverum Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 I hvilken norsk by holder Techbay til? Ingen kan svare riktig på det spørsmålet der! =) Hardware.no! Skjeberg er IKKE en by! Skjeberg ligger i Byen Sarpsborg. Flaut vil jeg nå si!! ^^ Dersom skjeberg er en by ifølge dere, så fikk brått norge rimelig mange nye byer!! 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 tror jeg glemte og trykke send 2. gang -.-' jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå