TST Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ny luke, nye vinnersjanser. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Denne har jeg uendelig mye lyst på!!! Lenke til kommentar
SynT Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikkje PC? #Ugunstigt #mildtsagt Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikke PC? Jeg må begynne å lese gjennom før jeg svarer! 1 Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hadde vært helt greit å vinne denne premien. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Synes det er litt synd at ikke PC er med... Jeg har PC og Wii, har ikke vært alt for mye for meg akkurat Lenke til kommentar
Scyter Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Hvem en som vinner, Gled deg til War in the North!!! Et av de beste spillene jeg har prøvd. Jeg melder meg på for Batman, siden det uansett er neste spill på gavelista mi. Men War in the North er et must for enhver tolkien-elsker. Beste spillet noen gang fra Midgard. Batman ser bra ut også Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikke pc? Ble skuffet nå Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Herregud dette har jeg lyst på! Digger Arkham Asylum og City lover pokker så godt! Fra denne uken er det desidert denne premien jeg har mest lyst på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Slutt å klage på at det ikke er til det eller det systemet. Om man vinner og ikke har systemet er det en gratis julegave. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ikkje PC? #Ugunstigt #mildtsagt Ikke PC? Jeg må begynne å lese gjennom før jeg svarer! Hvis det er et enormt problem kan dere vel bare selge spillet dersom dere vinner og kjøpe det til PC? Endret 4. desember 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
SynT Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ikkje PC? #Ugunstigt #mildtsagt Ikke PC? Jeg må begynne å lese gjennom før jeg svarer!Hvis det er et enormt problem kan dere vel bare selge spillet dersom dere vinner og kjøpe det til PC? Ikkkje et enormt problem bare syns det er merkeligt å ha konkuranse om et multiplatform spilll å ikkje ha med PC. Men trur grunnen er at denne pakken ikkje finnes til PC(har ikkje sjekket) noke som også er veldig synd. Syns og det er merkeligt at prisguide greiå på siå her ikkje viser PC versjonen. Lenke til kommentar
TTpokerTT Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Dette er virkelig en fantastisk premie! Har helt utrolig lyst på spillet, og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er i besittelse av det allerede... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Vi spurte om PC-utgavene også, men de var dessverre ikke tilgjengelige fra Warner. Derfor vises heller ikke PC-versjonene i prissøket, fordi de ikke er knyttet til artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå