Hyuki Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Altså, jeg trenger ett program som automatisk stenger unødvendige prosesser, og der jeg også kan bestemme hvilke prosesser den skal stenge. Har en uvane med å ha unødvendige mange prosesser oppe. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du kan bruke oppgavebehandlingen "ctrl+alt+delete samtidlig" eller laste ned CCleaner. Lenke til kommentar
Hyuki Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Joda, men vet ikke hvilke som er unødvendige og hvilke som er viktige. .__. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ville kanskje tippe at du har en bedre sjanse til å oppnå målet ditt om du prøver å forhindre prosessene fra å starte i første omgang. Hvis du bruker eldre enn W7, gå på start->kjør->msconfig->ok->oppstart og velg vekk åpenbare ting, i W7 tror jeg det skal hete "automated processes" eller noe sånt, søk det opp i kontrollpanel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå