Xcrtry Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei alle sammen Satt meg akkurat ned og skulle se en Blu-Ray som jeg hadde bestilt fra eBay. Da jeg satt den inn i ps3'en kom det en melding der det sto; "Mismatch between disc and player region codes". Så jeg lurer på om det er noe som kan gjøres slik at jeg får sett filmen? Takker på forhånd for svar =) (Håper dette er rette plass for å poste dette innlegget) Lenke til kommentar
samco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ingen ting å gjøre desverre en å kjøpe deg en riktig region bd spiller eller ps3 muligens billigere å kjøpe fimen på nytt Må sjekke om bdn er region free før du kjøper en us eller jap en Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Tenkte ikke over å sjekke det da jeg bestilte den. Har leita lenge etter den filmen på blu-ray, så bestilte med en gang. Så det er altså ikke noen programmer som kan installeres på ps3'en som kan fikse dette? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå