Gå til innhold

"Rage Quit: videoer" [Youtube]

Anbefalte innlegg

Kom over disse videne på Youtube og jeg har ledd hysterisk i flere timer nå ;P

Dette er noen av de jeg syntes var best, men sjekk ut siden deres her for flere videoer.

(Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle plassere tråden, kanskje den hører hjemme i humor?)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingenting imot WOW men i denne videon holder jeg med dama som sletter hele WOW kontoen til typen sin fordi han ikke bruker tiden på henne men på WOW.:)

De som spiller WOW synes sikkert dama er slem med typen sin her,men som hun sier så sitter typen kun å gamer WOW og da synes jeg faktisk hun handler rett,ta vare på dama heller i stedet for å nerde WOW24/7.

http://www.youtube.com/watch?v=mNOnepGHvj0

Endret av Stian V.H
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh....HELVETE... Rage Quit/Homefront-AcheivementHunter!!!!!!!!!! Jeg ler så jeg griner. Han kjakan burde få sitt eget show. Makan til kjeftamente har jeg aldri hørt. Fantastisk, helt vanvittig fantastisk. :!: :!: :!:

Det er samme fyr på alle sammen. At det går ann å komme på så mange måter å banne på iløpet av så kort tid er genuint imponerende.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Har ingenting imot WOW men i denne videon holder jeg med dama som sletter hele WOW kontoen til typen sin fordi han ikke bruker tiden på henne men på WOW.:)

De som spiller WOW synes sikkert dama er slem med typen sin her,men som hun sier så sitter typen kun å gamer WOW og da synes jeg faktisk hun handler rett,ta vare på dama heller i stedet for å nerde WOW24/7.

... dump typen din da. Tragisk at folk ikke er voksne nok til å diskutere ...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...