the_man_v.k Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 hvilken av disse fillene skal jeg laste ned skal jeg laste ned alle 3 har en ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA og win7 64bit os Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 trenger du å laste ned noen av dem? leter du etter drivere er det Disse du skal ha MVH Olestokk Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 trenger du å laste ned noen av dem? leter du etter drivere er det Disse du skal ha MVH Olestokk okei Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 har et til spørsmål hvilken drivers skal jeg laste ned til mitt hovedkort bygger min første pc så vet ikke så mye Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 har et til spørsmål hvilken drivers skal jeg laste ned til mitt hovedkort bygger min første pc så vet ikke så mye LAN, Chipset, Utilities, Audio, USB, kort sagt alt. Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 har et til spørsmål hvilken drivers skal jeg laste ned til mitt hovedkort bygger min første pc så vet ikke så mye LAN, Chipset, Utilities, Audio, USB, kort sagt alt. så det vi si alt jeg skal laste ned, bios, bios-utilities, chipset, audio, lan, usb, utilities, sata og Others Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 har et til spørsmål hvilken drivers skal jeg laste ned til mitt hovedkort bygger min første pc så vet ikke så mye LAN, Chipset, Utilities, Audio, USB, kort sagt alt. så det vi si alt jeg skal laste ned, bios, bios-utilities, chipset, audio, lan, usb, utilities, sata og Others Du kan velge om du ønsker å installere ASUS-programvaren, men ellers vil jeg anbefale å installere alt. Sørg for å oppdatere BIOS først, bare legg fila på minnepinne og fyr opp BIOS under oppstart så finner du ut resten selv Lenke til kommentar
the_man_v.k Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 har et til spørsmål hvilken drivers skal jeg laste ned til mitt hovedkort bygger min første pc så vet ikke så mye LAN, Chipset, Utilities, Audio, USB, kort sagt alt. så det vi si alt jeg skal laste ned, bios, bios-utilities, chipset, audio, lan, usb, utilities, sata og Others Du kan velge om du ønsker å installere ASUS-programvaren, men ellers vil jeg anbefale å installere alt. Sørg for å oppdatere BIOS først, bare legg fila på minnepinne og fyr opp BIOS under oppstart så finner du ut resten selv okei Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du har ASUS-kort? Dette følger da med på en CD med kompatible drivere? Det gjorde det hvertfall til meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå