ironic313 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg og noen kammerater dreiv å prata på mat så kom pizza opp. Er pizzaen hjemmelaget hvis du kjøper bunnen ferdig med setter sammen resten selv? setter pris på alle svar og syn : ) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, den er halvt maskin og halvt hjemmelaga. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Med tanke på smaken til ferdigbunner ville jeg aldri ha presentert en pizza med ferdigbunn som hjemmelaget. Lenke til kommentar
ironic313 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Akkurat det jeg sier å : p setter pris på forklaring på svara å : p Lenke til kommentar
ironic313 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Setter pris på att så mange som mulig svarer, da får jeg bedre statistikk : ) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Trenger ikke statistikk til beinhard fakta! Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Nei, den er ikke hjemmelaget. Det viktigste med med en hjemmelaget pizza er jo bunnen. De pappgreiene som blandt annet Tine kaller "hjemmelaget pizzabunn", er ikke i nærheten av en ordentlig hjemmelaget pizzabunn. Så nei, en pizza laget med Tine Nå Pizzabunn er ikke hjemmelaget. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Pizzaen er vell ikke hjemmelaget. Samme som at en torokake ikke er det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Med andre ord: Baker du bunnen, men kjøper pizzasaus eller lager saus av f.eks tomatpurre er pizzaen ikke hjemmelaget? Men, pizzaen blir mye bedre med hjemmelaget deig OG saus! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Sausen lager man selvsagt av ferske tomater som reduseres, noe annet er da som å spise dritt! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 (endret) Endret 14. desember 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Skjønner ikke helt hvorfor folk kjøper pizzabunn, egentlig. Sparer vel ikke så fryktelig mye tid? En pizzadeig er jo satt sammen på null komma fres. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Ferdig pizzabunn er noe av det mest ufyselige jeg vet om, det er ikke godt for noe, og smaker drit. Lenke til kommentar
Smørkåre Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 da ville jeg heller lages en bunn selv og helt på en boks med pizzafyll pappbunn på pizza er ikke digg.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg lagde pizza for et par dager siden, følgende ble brukt til fyll: Ferske cherrytomater ble kjørt med stavmikser og satt til koking. Tilsatte litt olivenolje, salt, sukker, pepper, hvitløk, urter og finhakkede kapers. Dette fikk stå å putre en stund, før jeg stekte masse champinjong og en god porsjon med sjarlottløk. Etter at dette var ferdig brunet ble det slengt oppi sausen for å ytterligere få ut mer smak. Kjøttdeig ble stekt i panna, med litt salt og pepper. Jarlsbergost, og skiver av cherrytomater på toppen. Det ble faktisk veldig godt! Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 En viktig del av hjemmelaget pizza er å lage og elte deig til bunnen. En annen viktig bit er å bruke friske ingredienser oppå. Ingen hermetikk! Hm, nå fikk jeg lyst på pizza gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå