J. Verlander Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har kjøpt nytt lydanlegg; Lyngdorf SDAI 2175, Arcam rDAC og bruker rWave til å spille musikk trådløst fra PCen. Jeg lurer på hvordan jeg kan koble til en aux til forsterkeren/DACen? Ser ingen aux-innganger på baksiden av noen av dem, derfor lurer jeg på om jeg kan bruke noen slags overgang for å koble det til? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er jo 6 analoge innganger på forsterkeren. AUX er bare en merkelapp, det er akkurat det samme. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Det er jo 6 analoge innganger på forsterkeren. AUX er bare en merkelapp, det er akkurat det samme. Er ganske ny til dette, hva mener du eksakt? Hvor skal jeg koble til inngangen fra telefonen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Du har seks "analog inputs" her: http://www.lyngdorf.com/images/stories/galleries/SDAI2175//SDAI-2175-silver-back.jpg Pluggene som står vertikalt i forhold til hverandre er høyre og venstre kanal. Du trenger en kabel med 3,5mm minijack til 2*RCA for å koble deg til en av de analoge inngangene. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Du har seks "analog inputs" her: http://www.lyngdorf.com/images/stories/galleries/SDAI2175//SDAI-2175-silver-back.jpg Pluggene som står vertikalt i forhold til hverandre er høyre og venstre kanal. Du trenger en kabel med 3,5mm minijack til 2*RCA for å koble deg til en av de analoge inngangene. Ok, skal kjøpe en sånn kabel Hvilke av de 6 hullene skal jeg koble de til? Beglager at jeg er så newfag ang. dette Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er 6 like innganger. Så du kan velge selv. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå