Ernsti Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei folks Jeg har da nå endelig fått meg et GTX570 kort, Men ting skal aldri gå på skinner her i gården! Problemet er som føgler: Jeg satte inn det nye skjermkortet etter bruksanvisningen! Så skulle jeg starte opp, da kom det plutselig en biip melding som sa at det var et Minneproblem ( et langt etterfølgt av tre korte ) Da prøvde jeg å ta ut skjermkortet pluss alle minnekortene mine, og satt alt inn igjen. Men problemet vedvarer fortsatt! Så hadde jeg ingen andre valg enn å sette inn mitt gamle 8800GT, da funker alt som det skal! Hva tror dere kan være problemet? Specs Intel i7 2600 Asus Sabertooth p67 Corsair Vengance 8gb 650w strømforsyning Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er nok DOA skjermkort, har du en annen maskin du kan teste skjermkortet i? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sikkert DOA. Ta det med til en kompiss for å teste. Lenke til kommentar
Ernsti Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Er nok DOA skjermkort, har du en annen maskin du kan teste skjermkortet i? DOA? Jeg har desverre ikke en annen maskin nei! La inn et innlegg på forumene hos nvidia, og det var det en som mente at skjermkortet kanskje var defekt, fordi at minnemodulene ikke var av god kvalitet. Tror du det kan være en annen løsning? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er nok DOA skjermkort, har du en annen maskin du kan teste skjermkortet i? DOA? Jeg har desverre ikke en annen maskin nei! La inn et innlegg på forumene hos nvidia, og det var det en som mente at skjermkortet kanskje var defekt, fordi at minnemodulene ikke var av god kvalitet. Tror du det kan være en annen løsning? "Dead on arrival", ja kortet er nok defekt. Returner det der du kjøpte det og få et nytt kort. Lenke til kommentar
Ernsti Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Takk for hjelpen, dette var kjiipt. Masse gode spill som ligger å venter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå