ATWindsor Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Noen som har noen tips til ett OK mini-ITX-hovedkort, tror det holder greit med H67-kort, wifi skader ikke, og det er viktig med litt muligheter til viftestyring. Ellers er det bare to ting som er krav, stabilitet, og at det er plass til enn Thermalright AXP-140 kjøler (dvs CPU-socketen kan ikke være for nærme skjermkort-slotten) AtW Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 En jeg jobber med bruker et Zotac Mini-itx hk i kombinasjon med 6870 i et Lian-Li Q08 kabinett. Fungerer vist bra til spilling. Tror det er modellen før dette han har(da trolig en H67 variant): http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639536 Han benytter en Corsair H60 på sitt. Har dog 2x vifte plasser på sitt kort. Usikker på Thermalright kjøleren. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Et greit sted å begynne kan være prisjakt Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 ASUS Maximus IV GENE-Z/GEN3 har jeg lest noen reviews av, og tror dette er så bra du får et ITC-gaminghovedkort nå til dags Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2011 ASUS Maximus IV GENE-Z/GEN3 har jeg lest noen reviews av, og tror dette er så bra du får et ITC-gaminghovedkort nå til dags Det er ikke ett mITX-hovedkort såvidt jeg kan se? AtW 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 beklager, m-ATX var det visst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå