espenhagen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hallo! Lurer på om det er noen som vet om et senkesett/senkefjærer til min 2001 passat sedan 2.0? Foran sitter det fjærer og demper i ett, men bak sitter det bare demper.. Det gjør meg usikker, for jeg finner bare senkesett med fjærer bak Lenke til kommentar
Bernt Gundersen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Sjekk om det er fjær bak og! Kan umulig være kun demper bak, da hadde bilen vært umulig å kjøre Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Sjekk om det er fjær bak og! Kan umulig være kun demper bak, da hadde bilen vært umulig å kjøre Har sjekka flere ganger Eneste jeg ser er en demper Lenke til kommentar
Bernt Gundersen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Finner dette på mekonomen: Artikkelnr: 11-65017 BENEVNING: Fjær vs/hs bak sedan Pris: 914.00 Ta av hjulet så ser du! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Det er fjærer bak på bilen din. Endret 4. desember 2011 av ChristR Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Det er fjærer bak på bilen din. Åfaen Takker for svar! Lenke til kommentar
espenhagen Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet om hva jeg kan sette på av senkesett / senkefjærer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå