Ratleto Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Takk for et hyggelig fototreff - som vanlig. Fint å se gamle og nye fjes ute på tur. Her er mine bilder fra dagen. Lav sol Teksturer Eivind i motlys Fotograf-positur Fargerik vegg Nyeste innen fotbehandling - fisker som spiser deg Fargerike monstre Litt julelys Endret 3. desember 2011 av Ratleto 2 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Takk for i dag, vi var da ganske mange i dag Nidarosdomen: Nordre gate: Og et jeg tok på tur hjem: 3 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei, og takk for fint fototreff i julegatene. Jeg synes Ratletos Lav sol og Teksturer er flotte, og Eiviinds Mercursenter i lysdrakt og det nye Rica Bakklandet er bra. Jeg legger ved noen av mine: Brygger i desembersol Hagen i desembersol Jugendrefleksjon Kule kuler Kule skygger Solgløtt Stjernehimmel 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Takk for igår alle sammen! Hyggelig at vi ble så mange, og nytt folk også. Endret 5. desember 2011 av HelenaN 1 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Takk for en hyggelig fotowalk. Dere har tatt mange flotte bilder. God adventstid + god Jul til alle !!! Nidaros domen i motlys Julehilsen fra Trondheim Parkering torn Hvordan katedralen møter bakken parken bak rådhuset sollek i gatene 1 Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Likte spesielt godt den første Nidarosdomen til eivind84, og «torn» og «Hvordan katedralen møter bakken» av RambaZamba. Jeg tok en del candids av fremmede, men har ikke deres tillatelse til å publisere dem. Trenger fortsatt tillatelser til å poste bilder av medlemmer. Nevnt i Trondheimstråden. Tre mellom torget og rådhuset Del av Nidarosdomen Fint lys i Erkebispegården Biskop Sigurd somethingsomething iirc Statue mellom vestfronten til Nidarosdomen og Prinsen kino. Bak kunstmuseet. Gamle bybro 1 Lenke til kommentar
andycam Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bildene mine ligger på flickr http://www.flickr.com/photos/archistrada/ Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2011 Hadde vært fint om du kunne legge dem inn her i tillegg. Er fort gjort når du har Flickr. Gå inn på siden med bildet, og velg "Share". Der finner du ferdig BBCode til forumet her. Kopier og lim inn, så er bildene her også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå