Kluvert Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Har ikke kjøpt noe før på ps og idag skulle jeg prøve på ultimate team sine pakker. Da jeg skulle betale kom alt i rubler. Men allikevel skrev jeg inn visa opplysninger men det gikk desverre ikke. Hvordan kan jeg endre RUB til KR? Endret 3. desember 2011 av Kluvert Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Ultimate team f*cker alltid opp det meste på fifa når man laster det ned Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Jaa) Hvem har peiling? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har du sjekket kontoinstillingene? Kanskje du har registrert en Russisk adressse? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Ok. Jeg kan ikke endre linje hvor det står Russland. Hvis jeg lager ny konto da? Med riktig adresse. Kan jeg da fortsettte spille fifa med samme rayting og kjøpe spillere? Endret 3. desember 2011 av Kluvert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Nei. Om du lager ny PSN konto så begynner du på scratch både på Fifa og Ultimate Team. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 hhh...hvorda skal jeg handle da på ps?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Om du lager ny konto osv, så er det igjen bare å fylle ut navn, addr, kortnummer og slikt så får du handlet. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Ja men da er alle trophies og raitings blir liggende på den andre konto? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Nå er russisk et viktig språk da så det hadde ikke vært så dumt å lære seg. Da ville du også fått handlet på PS Store. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Nå er russisk et viktig språk da så det hadde ikke vært så dumt å lære seg. Da ville du også fått handlet på PS Store. Det hjelper ikke å kunne russisk! Det er ikke noe med det å gjre,dessverre Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du kan jo lage en annen konto for å kjøpe ting med, å spille på hovedkontoen din? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Nå er russisk et viktig språk da så det hadde ikke vært så dumt å lære seg. соглашаться Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Du er ikke enig. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Jo alltid gøyt å lære noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå