hans A Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Ser ut til at strømprisen på spotmarkedet stuper i dag. Er vel all flommen som herjer i deler av landet. Prisen på surfestrømmen er nå på 22.9 øre. Den var på 34 øre for noen dager siden. www.nordpool.no Lenke til kommentar
hart Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Hyggelig nyhet.. selv om å kalle det surfestrøm ikke akkurat rettferdiggjør at den er en smule feilpostet. Håper det regner mer der det trengs.. har ikke lyst til å betale meg i hjel på strøm i vinter igjen. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Håper det regner mer der det trengs.. har ikke lyst til å betale meg i hjel på strøm i vinter igjen. kan garantere deg at strømprisen går opp til vinteren igjen hvis det blir kaldt.Det tjener jo staten haugevis med kroner på.Når dem ser folk overlevde en vinter med Norges historiens høyste strømpriser,så prøver dem nok det samme et år til.Er vel ikke lenge til man må kjøpe en ergomter sykkel et par fete dynamoer,så kan man produsere varmen selv etter hvor fort man sykler. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Hyggelig nyhet.. selv om å kalle det surfestrøm ikke akkurat rettferdiggjør at den er en smule feilpostet. . Kunne liksom ikke finne noe bedre alternativ. "Hjelp jeg skal ha ny pc" passet liksom ikke. Så internett og nettverk var vel det som passet best. Men det viktigste er vel at folk blir klar over strømprisen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Strøm har ikke noe med Nettverk å gjøre. Posten stenges. Ps. Den vil nok passe bedre på Off Topic delen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg