weebl Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 nå er det ikke mange ukene igjen til jeg reiser på ferie til thailand og jeg har knapt nok sommerklær! det jeg hadde av shorts tok jeg knekken på i en 3-ukers i alpene i sommer og vel hjemme i norge så var ikke behovet for shorts der. men i thailand så blir nok sommerklær et must. med tanke på årstiden så ender jeg nok opp med å måtte bestille på nett. studerer for tiden i storbritannia og har hørt gode ting om asos.com men kunne satt pris på input om hva jeg skal kjøpe. det jeg tenkte meg er å kjøpe et par shorts, og noen korterma skjorter/t-shirts. er åpen for det meste av forslag egentlig men vil helst ha shorts som når ned til knærne da jeg har et næsty arr rett over det ene kneet som jeg helst vil skjule. sånn ellers så er jeg ca 185 høy, buksestørelse 34 og vil holde forbruket godt under 100 pund Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Burtons Winter Sun kolleksjon Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2011 Vent til du er ankommet Thailand å kjøp noe billig der, enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 må likevel finne ut hva jeg skal kjøpe, å etter å ha tilbringt 4 dager av ei uke på flyplasser/tog/fly osv så er nok ikke shopping førsteprioritet når jeg endelig kommer fram Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2011 4dager fra norge til thailand? Litt drøyt vel. Når jeg reiser til asia så har jeg med maks 2-3 shorts, pluss noen t-skjorter. Resten kjøpes når jeg er framme. Er aldri så sliten at man ikke orker å shoppe litt klær. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2011 studerer i storbritannia, tar toget til flyplassen natta før og krasjer der før jeg flyr hjemover, så er det 2 dager hjemme før jeg flyr nedover til thailand. og shopping er noe jeg utsetter så mye jeg kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå