aragagg Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Hei! Da har jeg tenkt å bygge meg enda en PC, denne gang en hjemmeserver som skal brukes til lagring og evt. minecraft server. Har funnet frem noen komponenter, og håper på verdifulle inspill. Komponentene er som følgende: Handleliste Vil jo selvfølgelig vente til hardiskprisene synker før jeg kjøper På forhånd, takk for alle inspill! Endret 3. desember 2011 av aragagg Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei! Da har jeg tenkt å bygge meg enda en PC, denne gang en hjemmeserver som skal brukes til lagring og evt. minecraft server. Har funnet frem noen komponenter, og håper på verdifulle inspill. Komponentene er som følgende: Handleliste Vil jo selvfølgelig vente til hardiskprisene synker før jeg kjøper På forhånd, takk for alle inspill! hehe, bare for å svare på det med harddisk priser. du kan måtte se lenge etter billigere harddisker, 5 - 6 måneder eller mer. er du villig til å vente så lenge? kan jeg bare spørre hva som var planen med de to harddiskene? (altså om den ene var kun boot drive og andre lagring, eller ene boot drive og lagring og den andre bare lagring?) jeg har lagt til 2 forslag i bildene under det på dustin (bilde nr.1) er litt dyrere, men dustin har litt bedre kundeservice (etter min mening) det på Komplett (bilde nr.2) koster litt mindre enn det på dustin, men som sagt over har dustin litt bedre kundeservice hvis du velger å vente på at harddiskprisene skal bli normale igjen, så blir nok dustin billigere igjen, grunnen til at komplett er billigere her er noen gode juletilbud (som for eksempel at strømforsyningen er 50% av) jeg la til 8GB minne fordi det er så billig, det kan du jo fjærne selv hvis du ønsker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå