ahaavald Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Windows update har sluttet å virke. Etter at filene er lastet ned og installer skal starte blir bare applikasjonen hengende. Noen som har et tips??? Lenke til kommentar
Richie Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Kanskje de har blitt rammet av MSBlast-viruset Lenke til kommentar
ahaavald Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har scannet etter MSBlast-viruset med Norton Antivirus, men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
nyland Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Sliter også med windowas update (XP) For ørtende gang får jeg følgene (jada jeg har installert det): Hvorfor skjer dette gang på gang ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg mener windows update var nede en stund, men nå skal den være oppe å går. nyland: hva var det du hadde i bakgrunnen Lenke til kommentar
Richie Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Nå er det 2 t 12 min siden MSBlast-ormen skal ha angrepet WinUpdate Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 du kan jo prøve å avinstallere oppdateringene da å vente til i morra med å installere dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå