Skurko Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Hei, Jeg får bluescreens hele tiden når jeg forlater pcen over en lengre tid, men når jeg selv sitter å gamer eller gjør andre diverse ting skjer det ingenting. Hvorfor dette skjer har jeg ikke anelse på, pcen er også helt ny! Har følgende deler, Skjermkortet: Gainward GeForce GTX 560 2GB PhysX Hovedkort: ASUS Sabertooth P67, Socket-1155 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Prøv nyeste driver? Evt en beta? Behøver ikke være skjermkortet. Lenke til kommentar
Skurko Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Prøv nyeste driver? Evt en beta? Behøver ikke være skjermkortet. Har prøvd de nyeste driverene, og hvilken annet maskinvare kan forårsake dette ? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Minne ol. Sjekk i loggen hvilke koder den skriver da den krasjer. Lenke til kommentar
Skurko Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Minne ol. Sjekk i loggen hvilke koder den skriver da den krasjer. Ingen annen måte å gjøre det på ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Spm ? Går pc en i standby/dvale når du er borte fra den. Lenke til kommentar
Skurko Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Spm ? Går pc en i standby/dvale når du er borte fra den. Ja, når den går i dvale Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Da er bluescreen relatert til "coming out of standby mode ". Vært mye info om dette på p67 med nye gen core cpu's etter at det kom på markedet. En bios oppdatering av hovedkortet kan løse det. Eventuelt kan du slå av automatisk dvale/standby ,da det i utgangspunktet jo er laget først og fremst for laptops. Endret 3. desember 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
Skurko Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Da er bluescreen relatert til "coming out of standby mode ". Vært mye info om dette på p67 med nye gen core cpu's etter at det kom på markedet. En bios oppdatering av hovedkortet kan løse det. Eventuelt kan du slå av automatisk dvale/standby ,da det i utgangspunktet jo er laget først og fremst for laptops. Hjertelig takk , Har ikke så mye peiling på pc, men hvor slår jeg av denne dvale modus greiene evt ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Du går inn i kontroll panel - velger strøm alternativer . Har skjermbilder fra min PC - men har Engelsk Windows 7 Lenke til kommentar
Skurko Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Du går inn i kontroll panel - velger strøm alternativer . Har skjermbilder fra min PC - men har Engelsk Windows 7 Sånn, da var det gjort Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå