KlaTi Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Adventslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det eneste jeg har å tilføye her, er at dette bilde MÅ sees mot helt sort bakgrunn for å få det rette inntyrkket. Stemningsfult og vakkert Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vakkert på alle måter, nydelige farger i det duse lyset. Tror jeg ville kuttet noe av himmelen for å slippe midtdelt horisont? Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Magisk stemning - et kutt i øvre kant hadde gjort seg,men bildet er nydelig slik det er også!! Mvh Nils Christian Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Vakkert, Klaus!! Må visst stå opp tidligere i morgen.. Fikk bare betraktet restene gjennom stuevinduet :/ Et ørlite kutt til venstre og litt i toppen tror jeg hadde gjort seg. En solid 4'er! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fine adventsfarger. Kutt oppe muligens. Sees vel best med svart bakgrunn ja..! God 4'er! Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Flotte farver på himlen. Lidt halo omkring fjeldene til venstre. Absolut seværdigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg