Xposure Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) La meg først og fremst si at jeg allerede har sett stickyen, men den metoden er utdatert/fungerer ikke. Jeg har prøvd alt mulig av programmer, men har ikke funnet noe som fungerer. Jeg fant riktig nok et program som så ut til å fungere, men det kostet en del penger. Sangene har jeg forøvrig på en annen PC også. Jeg ønsker å flytte sangene jeg har på iPoden/den gamle PCen, fordi jeg skal reformatere den gamle PCen, og da må jeg nesten få lagret sangene et trygt sted først. Kunne ha brukt minnepenn elns, men det har jeg ikke. Kjapt svar verdsettes! EDIT: Dette er en iPod Touch, hvis det har noe å si. Endret 3. desember 2011 av Xposure Lenke til kommentar
leorat Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det er ikke noe problem å bruke ipoden som minnepenn, jeg har gjort det på min! det er bare å huke av et valg inne på itunes, men jeg husker ikke hvor! Jeg tipper et raskt google søk gir deg svaret du leter etter! Her har du søket! Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det er ikke noe problem å bruke ipoden som minnepenn, jeg har gjort det på min! det er bare å huke av et valg inne på itunes, men jeg husker ikke hvor! Jeg tipper et raskt google søk gir deg svaret du leter etter! Her har du søket! Og på den måten kan jeg få overført sangene til iPoden? Uansett, jeg sjekka det ut, men fikk det ikke til å fungere. De babla om "Enable disc use", og jeg ser ikke et alternativ som tilsvarer det på norsk. Hadde vært kjempetøft om du fant ut av det! Lenke til kommentar
leorat Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Det mulig at touch ikke har denne funksjonen grunnet jailbreaking osv, men jeg vet at de funker med nano, classic og shuffle! google er din beste venn i dette tilfellet, og det er garantert andre som har hatt samme tankegang som deg. Hvis det ikke funker så ser jeg ingen grunn til å ikke anskaffe seg i minnepenn, ettersom det er særdeles parktisk! Du kan finne minnepenner til under 50 lappen, og det har vel de fleste, om ikke alle, i Norges land råd til å unne seg! Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Det mulig at touch ikke har denne funksjonen grunnet jailbreaking osv, men jeg vet at de funker med nano, classic og shuffle! google er din beste venn i dette tilfellet, og det er garantert andre som har hatt samme tankegang som deg. Hvis det ikke funker så ser jeg ingen grunn til å ikke anskaffe seg i minnepenn, ettersom det er særdeles parktisk! Du kan finne minnepenner til under 50 lappen, og det har vel de fleste, om ikke alle, i Norges land råd til å unne seg! Javel, jeg får bare anskaffe minnepenn... eller låne fra noen. Kan sikkert være kjekt å ha en til senere også. Hvor er det billigst? Europris? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 her. de har det sikkert også på europris, biltema osv, noe annet ville overraske meg. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Bruk http://doubletwist.com/ Med DT kan du overføre alle sangene du har på iPoden til PCen. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Før var det et program som het Yamipod (mener jeg å huske). Det skulle fungere på den måten jeg tror du mener. Lenke til kommentar
Xposure Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 her. de har det sikkert også på europris, biltema osv, noe annet ville overraske meg. Ok, da får jeg sjekke litt rundt. Takk skal du ha! Bruk http://doubletwist.com/ Med DT kan du overføre alle sangene du har på iPoden til PCen. Ser ut som om det kun fungerer med Android. Før var det et program som het Yamipod (mener jeg å huske). Det skulle fungere på den måten jeg tror du mener. Fungerer ikke med iPod Touch, ser det ut til. Da jeg hadde koblet i iPoden, stod det forsatt at jeg ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå